Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nathan_ schreef:ik rijdt mte een zweep en spooren... en een livver poel bit

)
Linda_E schreef:nathan_ schreef:ik rijdt mte een zweep en spooren... en een livver poel bit
Sorry, nu ga ik zelf ook een beetje off-topic maar hier moet ik gewoon even op reageren, ten eerste: Het is een Liverpool stang en ten tweede.... je rijd met een Liverpool stang onder het zadel?? Dat lijkt mij sterk, dat is een bit voor de men- en aangespannensport.... hieronder een plaatje van een liverpool stang

Tijgertje86 schreef:Ik ken een manege waar er bij enkele paarden met Liverpoolstang wordt gereden, onder het zadel door lesklanten in de lessen. Vind dit te erg om aan te zien!
een goude
:P)
).CharleyT schreef:Als de Bokkers een doorsnee zijn van paardrijdend nederland, dan hebben onze beestjes weinig last van verkeerd spoor-, zweep en/of bit gebruik.
Nagenoeg elke reactie hier gaat over : ik gebruik de zweep zelden, of: mijn heel kleine spoortjes voelt ie niet, ik heb een heel zacht bit, enz enz enz. Wat zijn jullie allemaal geweldige lieve ruiters. Te mooi om waar te zijn, dat wel.
En DE ANDER, die doet het helemaal verkeerd, dat wel. ja ja ja.

) af en toe. Ik rijd gewoon met dubbelgebroken trens en met de dressuur een spoortje. Maar soms laat ik het spoortje ook af. En ik heb voor de endurance een sidepull die ik soms bitloos gebruik, en soms gewoon met de dubbelgebrokentrens.
_Lisanne schreef:CharleyT schreef:Als de Bokkers een doorsnee zijn van paardrijdend nederland, dan hebben onze beestjes weinig last van verkeerd spoor-, zweep en/of bit gebruik.
Nagenoeg elke reactie hier gaat over : ik gebruik de zweep zelden, of: mijn heel kleine spoortjes voelt ie niet, ik heb een heel zacht bit, enz enz enz. Wat zijn jullie allemaal geweldige lieve ruiters. Te mooi om waar te zijn, dat wel.
En DE ANDER, die doet het helemaal verkeerd, dat wel. ja ja ja.
Dat is toch hetzelfde bij een topic over je hoe je je paard 'aan de teugel' rijdt. Daar roept iedereen dat je teugels daar niet bij mag gebruiken.. Maar hoeveel mensen zouden er zijn die dat echt niet doen..?