Minder is zonder hoofdstel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
malih schreef:Stelletje mutsen![]()
t lijkt mij zonder bit toch moeilijker, En heb dan ook meer respect voor paarden en ruiters zonder bit,
Zie anky niet zo snel zonder bit eigelijk
malih schreef:Stelletje mutsen![]()
t lijkt mij zonder bit toch moeilijker, En heb dan ook meer respect voor paarden en ruiters zonder bit,
Zie anky niet zo snel zonder bit eigelijk
amnesia schreef:KIJK OP http://WWW.BITLOOSRIJDEN.NL EN TEKEN DE PETITIE DIE DOORGESTUURD WORDT NAAR KNHS!!!
amnesia schreef:Ik ben het er mee eens dat het belachelijk is dat je niet bitloos mag rijden...
mijn paardje liep heel gevoelig op een bitje en heb een jaar geprobeerd hem een beetje nageefelijk te maken!
ik heb sinds een week een bitloos hoofdstel en hij loopt constant nageeflijk!!!!
Dus dat bit was een blokkade voor hem waarbij hij niet alles voluit durfde laat maar zeggen...
jammer dat het niet op wedstrijden mag want bitloos gaat super!!!
het is toch juist de kunst om het met steeds minder te doen...het is toch in de jury zijn ogen een nadeel als je met minder ‘macht’ rijd...waarom mag je zelf niet kiezen...als je paard daar perfect op loopt...
KIJK OP http://WWW.BITLOOSRIJDEN.NL EN TEKEN DE PETITIE DIE DOORGESTUURD WORDT NAAR KNHS!!!
Nadya schreef:Ach, zo hebben we vorig jaar de NVBP opgericht (hoop tijd in gestokenen veel mensen zijn daar nog steeds erg druk mee, volgens mij) en er is een petitie gedaan, waar toch aardig wat mensen op gereageerd hebben. De KNHS zou dit vraagstuk bespreken in een vergadering, die continu uitgesteld werd
. Dat is het laatste wat ik ervan gehoord heb destijds.
Ik vind het belachelijk, maar heb ZELF verder niet zo'n behoefte om wedstrijden te rijden. Daar heb ik diverse redenen voor. Maar daarom mag ik het wel belachelijk vinden voor degenen die WEL bitloos willen rijden.
De KNHS is gewoon een logge, bureaucratische instantie, dat is mij wel uit meer zaken gebleken.
x_Marr schreef:Nou als je het zo goed kan, waarom doe jij dan niet iets Casperrr?
Denk niet dat het makkelijk is om zulke dingen te doen, en tja, geef jij het geld dan ervoor om zelf iets te organiseren?
Maar dat is ook zo simpel