Leuke blunders...
*Ook ik ben wel eens met een cap van een paar maten groter de ring in gereden (weer vergeten...).
*Wat ook enig is: door je werkgever met een 4 jarige fries ingeschreven worden in een jonge (rij) paardenproef, pfff.
*Ben ook wel eens voor de tribune van m'n pony gestort (in t L-springen paarden), en heb er maar ruim 5 minuten over gedaan om de pony te vangen.
*Reed met een bonte op concours (al opvallend genoeg), die het een keertje nodig vond, over de hoek (hekjes) heen te springen. totaal overbodig, want verder waren er alleen maar bordjes. Om vervolgens door de ring ernaast te rennen, en via de achterkant van de jurywagen weer gewoon terug de ring in...En er weer uit,haha. mocht wel doorrijden.Diegene ernaast maar onverstoord doorrijden, en ik maar roepen: sorry,sorry..
*Z-paard, dat met een graadje of 35 zowat gaat zitten, als er iemand met een parasol naar de jury loopt. Dankzij mijn ''sorry, het is een dressuurpaard'' mocht ik een rondje om de ring rijden. Van hetzeldfde paard afstorten tijdens het losrijden, en zielig aan een touwtje , met grote groene vlek naar de ring geleidt moeten worden..
*of een voorlezer, die het (oudere ,met ringbanden) boekje uit haar handen laat vallen, zodat alle blaadjes overal verspreid liggen.
*erg lastige merrie, die elke keer,als ze een ander paard hoort, op haar achterbenen de lucht in vliegt. Had al een keer de lengte (!) van de jurytafel gesprongen, toen ze het ook op de middellijn na het afgroeten deed. En héél vlak voor de tafel naar rechts ging (met mij om haar nek).
*Met een big smile binnenkomen, en vervolgens doorkrijgen dat je drammerige merrie echt niet van plan is om te gaan halthouden
bij x...beetje jammer in een z proef
Laatst bijgewerkt door Getup op 07-11-07 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt