Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ibonn schreef:@ CGJ12: als ik de tarievenlijst van de KNHS volg, kom ik op een minimum 1e prijs in de B-ZZ van € 62,50 met inschrijfgeld van 12,50. Dit is hoog maar nog niet in de buurt van € 150,-. Ik denk dat prijzen van ± € 150,- niet voorkomen in de gewone basiswedstrijd

fresco schreef:Als ze het startgeld gaan verhogen, krijgen wij juryleden dan ook een hogere vergoeding?

pol013 schreef:Ik begrijp niet waarom ze ineens met van die zevenmijlslaarzen maatregelen gaan nemen.
Van 7,50€ naar 10€. Waar slaat dat op?
Denk dat ik mijn baas ook maar eens ga vragen om een verhoging van 33,5%. Kijken of hij niet van zijn stoel valt.

pol013 schreef:
Denk dat ik mijn baas ook maar eens ga vragen om een verhoging van 33,5%. Kijken of hij niet van zijn stoel valt.

liezzie schreef:pol013 schreef:
![]()
![]()
Ik dekn dat ik dit soort beelden krijg.
Vind het wel raar hoor.is toch 5 euro als je 2 proeven rijd. En er zijn toch andere dingen voor leden? Dat ze geld kunnen inzamelen.
pol013 schreef:Ik begrijp niet waarom ze ineens met van die zevenmijlslaarzen maatregelen gaan nemen.
Van 7,50€ naar 10€. Waar slaat dat op?

, dus ik weet niet of iemand dit al eerder opgemerkt heeft (zo ja, dan op voorhand vast mijn excuses).

ben benieuwd hoe ze reageren haha 

mirkip schreef:hahahah ik ben ook heel benieuwd naar de reactie!!!
, geef deze website maar is effekes door aan dat stelletje boeren die dit nu weer hebben verzonnen!"
whaha als je dat doet nemen ze je ooit niet meer serieus