Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

RenskeG

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:13

Inderdaad, Die brief heb ik ook gehad. Je moet je wel opgeven en dan moet je nog uitgekozen worden. Niks is dus zeker dat je met je paard daar heen mag Knipoog

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:58

nee klopt.. ik had f verkeerd gelezen.. Er staat ook iets over blanco coupons.. daar wist ik niets van.. dat je die kon bestellen... ik ga er niet heen.. heb liever dat ze hun zaken beter op orde hebben dan deze clinic waarvan nog niet eens zeker is of ik mee mag rijden.

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:59

ik ga er wel heen. Vind het wel netjes dat ze hun excuses aan bieden. Als ze dat niet hadden gedaan was t ook niet goed geweest.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:01

Ik geef me denk ik wel op, lijkt me wel leuk als je uitgekozen wordt!

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:03

T is ook wel netjes dat ze hun excuses aan hebben geboden.. Maar ze mogen wat mij betreft ietsjes klantvriendelijker handelen.. Maar das een heel verhaal...
Ik geef me niet op.. heb er zowiezo niet zoveel behoefte aan en het is een eindje uit de richting...
Laatst bijgewerkt door xCarlyx op 24-11-06 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:32

ik weet nog niet of ik me opgeef, tis voor mij wel een heel eind vanuit het diepe zuiden....

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 11:42

Heb net een brief teruggestuurd n.a.v. de brief die ze gestuurd hebben. Misschien zie ik nog een van jullie tijdens het bezoek aan die clinic hihi Lachen

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 17:56

haha ik heb die brief ook gehad..
zullen er wel veel zijn die hem hebben gekregen want ze liepen echt belagelijk veel achter..

Ik ga denk ik wel even kijken bij die clinic, dat obstakeltraining klinkt wel intressant..

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 18:12

Wat is de KNHS toch weer netjes! Had ik niet van ze verwacht eerlijk gezegd! Zijn er nog mensen die zich op gaan geven voor de dlinic? Zou je je ook op mogen opgeven als je al weet hoe je je hoofd koel moet houden? Schijnheilig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:06

Ik heb vandaag ook een brief gehad van het KNHS, dat ik een kopie van het voorste blad van het paspoort moet opsturen waar het chipnummer opstaat, met stempel..
zucht, kan ik maandag weer bellen. Heb net een paar dagen geleden mijn hele paspoort opgestuurd naar ze!! Dromen

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 09:47

Ik wacht gewoon rustig af totdat ik wat te horen krijg Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:37

Oh grut.........

"MIJN KNHS" is online.......... het lijkt de Penny wel....... Knipoog

Cypkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:54

Gut gut, de knhs is bij jullie ook lekker bezig zo te lezen Huilen
Ruim 2 maanden terug mijn startkaart aangevraagd.
Ik weet dat het lang kan duren dus ik heb pas vorige week gebeld.
Nee mevrouw, wij hebben geen aanvraag binnen gekregen, u moet het opnieuw opsturen...Gelukkig mocht het ook via de mail, dus ik alles inscannen en emailen. Ze zou een mailtje terug sturen zodat ik dit keer zeker zou zijn dat het binnen was.
Krijg ik een mailtje terug dat ze het een paar weken terug hadden opgestuurd maar naar mijn oude adres???????
Ik bellen, ten eerste boos omdat ze een beetje gepikeerd tegen mij was dat ik zei het opgestuurd te hebben en zij het niet ontvangen had. Is het nu verdorie wel aangekomen maar hebben hun het klakkeloos naar mijn oude adres gestuurd. waarom vul je dan zo'n mutatieformulier in??
Als het goed is zou hij afgelopen week verstuurd worden, ik wacht morgen nog even de post af en anders maar weer bellen.
Stelletje miepen daar. (sorry als iemand die dit leest bij de knhs werkt, niks persoonlijks hoor! Knipoog )

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:47

oversized schreef:
krijg ik 3 dagen later (na het weekend) een mail terug dat er geen stempel op de transpondercode staat dus dat ik geen startkaart krijg!!!! Boos!

G*dd*mme, ik zat me te vervelen en ben dit topic eens gaan lezen, lees net jouw stukje.
Ik heb mijn startkaartaanvraag naar het secretariaat gestuurd met een kopietje van het paspoort met de vers ingeplakte stickers, maar mijn paspoort is nota bene weg naar het stamboek om gestempeld te worden! Nou hoef ik eind maart pas te starten voor het eerst maar vraag me af na het lezen van dit topic of ik dat nog voor elkaar krijg Bloos!

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:24

Urielle schreef:
oversized schreef:
krijg ik 3 dagen later (na het weekend) een mail terug dat er geen stempel op de transpondercode staat dus dat ik geen startkaart krijg!!!! Boos!

G*dd*mme, ik zat me te vervelen en ben dit topic eens gaan lezen, lees net jouw stukje.
Ik heb mijn startkaartaanvraag naar het secretariaat gestuurd met een kopietje van het paspoort met de vers ingeplakte stickers, maar mijn paspoort is nota bene weg naar het stamboek om gestempeld te worden! Nou hoef ik eind maart pas te starten voor het eerst maar vraag me af na het lezen van dit topic of ik dat nog voor elkaar krijg Bloos!

Als je er bovenop zit dan moet dat wel lukken. Rond de jaarwisseling is het altijd lastig. zorg dat je bevestigingen krijgt van ze bij ontvangst of ga er even langs als het je echt noodzaak is. Als het moet dan kunnen ze wel snel.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:49

Merci, de zekerheid dat het geregeld wordt is me ZELFS wel een ritje Ermelo waard Nagelbijten / Gniffelen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:02

Wel weer 'lachen' is trouwens dat op de site van het KWPN staat dat paarden met uitgegeven paspoorten vanaf 2004 GEEN stempels meer in het paspoort krijgen omdat het nummer daar wordt voorgedrukt. De driejarigen van 2007 hebben dus een probleempje met het aanvragen van de startkaart straks begrijp ik Bloos!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:20

Nee want dit geldt alleen met die sticker dat daar een stempel overheen moet de gedrukte nummers is oke minder fraudegevoelig zeggen ze(nou dat moet ik nog zien maar oke)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:10

mmm net mijn startkaart binnen, staat erop dat Dept is ingeschreven bij het KWPN ipv BWP.....

zal is ff mailen.......

en nu zie ik ook dat vader en moeder onbekend zijn.

Kom nou, eerst 11 weken wachten op mijn startkaart, dan nog vol fouten ook.
Heb ze verd*mme het complete paspoort gekopieerd opgestuurd om het na te kijken, denk dat afstamming etc tot 3x toe terug komt

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:26

xCarlyx schreef:
jullie raden nooit wat ik heb gekregen... ik kreeg vandaag post.. van de knhs.. ik openmaken.. Ze vonden het heel erg hoe t allemaal was gelopen enz. en ze bieden mij een clinic aan van johan hamminga en wim bonhof. Ik hoef niets te betalen. Mn paard mag daar gratis gestald staan. Ik mag gebruik maken van alle faciliteiten in ermelo (incl solarium spuitplaats alles) Ik moest wel lachen toen ik t las.. Maar zeer attent.

Nou idd die heb ik dus ook!!! Hmmm nog maar even over nadenken..... zal ik het doen?? Zal ik het niet doen??? uhhhhh Clown

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 09:12

Dat wordt nog druk op die clinic.......... Nagelbijten / Gniffelen

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 09:16

vonneke schreef:
en nu zie ik ook dat vader en moeder onbekend zijn.

Brings back memories.
Het paard wat ik vorig jaar startte had 2 merries als ouders Verward

Mijn eigen paard is bij het KNHS spontaan 5 cm gegroeid op het papier!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 10:05

ik had 2 weken voor de herfstvakantie (van het zuiden) mijn aanvraag opgestuurd, 2 weken geleden had ik hem nog niet Scheve mond er bleek dus vertraging te zijn, is de 2e keer al dat ik dat mee maak. paar jaar geleden had ik voor 1 mei mijn aanvraag op de bus gedaan, begin juli had ik hem nog niet Scheve mond

Mijn startkaart komt nu pas in januari aangezien me paard pas gecastreerd is, en dan heeft het niet veel zin meer om dit jaar nog te starten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:54

ik heb besloten dat ik dus ook niet voor de startkaart van het laatste kwartaal ga betalen.

Ik heb er ook geen gebruik van kunnen maken!!

stelletje gekken daar

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:56

bedoel je dat je je startkaart nu hebt gekregen en dat je er dan niet voor gaat betalen of bedoel je dat hij het volgende jaar pas binnen komt?!