Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) oversized schreef:krijg ik 3 dagen later (na het weekend) een mail terug dat er geen stempel op de transpondercode staat dus dat ik geen startkaart krijg!!!!![]()
Urielle schreef:oversized schreef:krijg ik 3 dagen later (na het weekend) een mail terug dat er geen stempel op de transpondercode staat dus dat ik geen startkaart krijg!!!!![]()
G*dd*mme, ik zat me te vervelen en ben dit topic eens gaan lezen, lees net jouw stukje.
Ik heb mijn startkaartaanvraag naar het secretariaat gestuurd met een kopietje van het paspoort met de vers ingeplakte stickers, maar mijn paspoort is nota bene weg naar het stamboek om gestempeld te worden! Nou hoef ik eind maart pas te starten voor het eerst maar vraag me af na het lezen van dit topic of ik dat nog voor elkaar krijg
xCarlyx schreef:jullie raden nooit wat ik heb gekregen... ik kreeg vandaag post.. van de knhs.. ik openmaken.. Ze vonden het heel erg hoe t allemaal was gelopen enz. en ze bieden mij een clinic aan van johan hamminga en wim bonhof. Ik hoef niets te betalen. Mn paard mag daar gratis gestald staan. Ik mag gebruik maken van alle faciliteiten in ermelo (incl solarium spuitplaats alles) Ik moest wel lachen toen ik t las.. Maar zeer attent.
vonneke schreef:en nu zie ik ook dat vader en moeder onbekend zijn.

er bleek dus vertraging te zijn, is de 2e keer al dat ik dat mee maak. paar jaar geleden had ik voor 1 mei mijn aanvraag op de bus gedaan, begin juli had ik hem nog niet