Je ergste wedstrijd ooit

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Reggs

Re: Je ergste wedstrijd ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:19

ik ook Ach gut maar vooral voor torro, arme beestje was echt bang overal voor!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 09:19

Ik had net 2 weken een bijrijdpaard, en er was een F proefje op de manege.
Dus ik dacht waarom ook niet, het was werkelijk om tejanken gewoon, we zaten elkaar constant in de weg en we konden totaal niet normaal samenwerken.
Na een maand echt begonnen met wedstrijden waaronder een springwedstrijd (2de) en Dresuurwedstrijd (Winstpunt). Haha!

_Sabine_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:21

mijn allerergste wedstrijd is mijn 2e wedstrijd. Ik reed toen op een manegepony met heel veel wedstrijdervaring. Hij was echt super mak. We moesten een dresuurproef rijden en springen. Aan het springen hadden we beter niet aan kunnen beginnen Bloos .

Met dresuur liep hij echt heel goed (aan de teugel enzo, terwijl het een groentjes proef was). Ik maar denken: hier ga ik hoge punten mee scoren. Ik moest mn pony daarna overgeven aan een meisje dat net reed en die reed haar proef echt slecht. Het resultaat van de wedstrijd was: zij had een winstpunt en was 2e geworden en ik was met lage punten (118, oude telling) twee na laatste geworden Cool .

Inspringen weigerde hij al, omdat hij de kleur balken van de hindernissen eng vond (ze waren wit met rood Tong uitsteken ). Hij is de ring ingesleurd door twee mensen. Eerste hindernis gesprongen en bij de tweede uitgebeld omdat hij drie keer weigerde. Ik mocht daarna nog wel proberen of ik er overheen kon komen, maar hij bleef alleen maar rondjes lopen om de hindernis Vork ). Het gevolg: een dikke pechprijs Haha! .