Ik had een Zwartbruine C pony(Anoeska)Daar was ik L dressuur mee en sprong ik M en was ik 2x frieskampioen mee.Daarna een zelfgefokte Zwarte D pony.Surprice(vader was een jonge Glendale x Wisconsin.En de moeder was een welsh A pony die we nog steeds hebben,ze is nu 23 jaar oud)
Met Surprice,sprong ik Z had de punten voor het ZZ en M dressuur toen is de pony verkocht aan de dochter van Claartje van Andel.Daarna had ik een vos E pony van Respect x El Khafif.Met Dance For Me was ik M dressuur mee en had de punten voor het M springen,deze pony staat nu in Brabant(belgische grens)Daarna reed ik mijn moeder haar paard alleen op de wedstrijd,anders niet. (Odette is een elite Sport merrie van Inferno x Duc de Normandie)Met Odette ben ik M dressuur mee,en ze mag L springen maar ze is nu hoogdrachtig van Cartano:D(Word mijn toekomstige talent:P.) Nu heb ik een bijna 6 jarige sterruin van Lemmod x Inferno(uit de merrie hierboven) Deze was als 4 jarige het hoogstgeplaatst op de keuring en is daar dus ook ster geworden.Typhoon loopt nu L springen en is dressuurmatig Z afgericht.En ik heb nog een jonge Athletico x Lord x Caletto. Deze heb ik vanaf oktober(zelf gekocht)toen was ze wat halstermak en verder niet.Varna loopt nu B dressuur + 6 wp's in 6 wedstrijden en 5 prijzen gehaald.En ik heb nog een enter hengst van Tygo uit een Goodtimes merrie(heb ik zelf gefokt,Genaamd Amazing Tygo)
En tsjah voor de rest rij ik vaak jonge paarden.