4 maart zwaagwesteinde SPringen EN 5 maart Gorredijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 16:19

ik zit in het 2de uur. en ik blijf het 3de uur nog even kijken dus ik zie je waarschijnlijk nog wel even.
ik heb je bij de pony's ook wel gezien

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:18

haha, ja dat kan wel ja,met een zwarte D pony of toen met een vos E pony??Ik zit zaterdag int 4e uur.
Als je een klein meisje op een paasei groot paard ziet:P weet je wie et is...ikkuh:P
Wat reed je bij de pony's dan..????

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 21:03

waarom gaat Noortje niet dan?!
wat reden jullie bij de pony's?! misschien heb ik wel eens tegen jullie gereden dan?!

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 22:41

ik reed bij de pony's L toen werd ik te groot en M1 dres.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 09:41

geen slowchat

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:42

Ik had een Zwartbruine C pony(Anoeska)Daar was ik L dressuur mee en sprong ik M en was ik 2x frieskampioen mee.Daarna een zelfgefokte Zwarte D pony.Surprice(vader was een jonge Glendale x Wisconsin.En de moeder was een welsh A pony die we nog steeds hebben,ze is nu 23 jaar oud)
Met Surprice,sprong ik Z had de punten voor het ZZ en M dressuur toen is de pony verkocht aan de dochter van Claartje van Andel.Daarna had ik een vos E pony van Respect x El Khafif.Met Dance For Me was ik M dressuur mee en had de punten voor het M springen,deze pony staat nu in Brabant(belgische grens)Daarna reed ik mijn moeder haar paard alleen op de wedstrijd,anders niet. (Odette is een elite Sport merrie van Inferno x Duc de Normandie)Met Odette ben ik M dressuur mee,en ze mag L springen maar ze is nu hoogdrachtig van Cartano:D(Word mijn toekomstige talent:P.) Nu heb ik een bijna 6 jarige sterruin van Lemmod x Inferno(uit de merrie hierboven) Deze was als 4 jarige het hoogstgeplaatst op de keuring en is daar dus ook ster geworden.Typhoon loopt nu L springen en is dressuurmatig Z afgericht.En ik heb nog een jonge Athletico x Lord x Caletto. Deze heb ik vanaf oktober(zelf gekocht)toen was ze wat halstermak en verder niet.Varna loopt nu B dressuur + 6 wp's in 6 wedstrijden en 5 prijzen gehaald.En ik heb nog een enter hengst van Tygo uit een Goodtimes merrie(heb ik zelf gefokt,Genaamd Amazing Tygo)
En tsjah voor de rest rij ik vaak jonge paarden.

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:43

@ Tabitha,Noortje gaat niet omdat haar paard dan te moe is om de volgende dag te springen in Snee

Typhoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:44

Hoe oud waren jullie toen jullie over naar de paarden gingen? Ik ben in November net 16 geworden.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 22:19

ik was 16.
maar slow chat mocht niet meer in deze toppic

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 23:19

ja ze zei het vanavond al

jeetje zeg wat een dieren hebben jullie Typhoon!!(en gehad )
ik ben met mijn 18e over gegaan naar de paarden. heb mijn pony zelfs nog tussen de paarden gestart!! met groot succes...had hem eigenlijk nooit moeten verkopen

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 08:10

Lielle schreef:
geen slowchat

slotje dan maar