Fitzroy schreef:Vind jij de kwaliteit echt niet tegenvallen, CGJ?
Volgens mij overleeft dit papier 1 regenbui niet eens .....
CGJ gaat dat écht niet testen. Mijn boekje blijft geheid droog.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fitzroy schreef:Vind jij de kwaliteit echt niet tegenvallen, CGJ?
Volgens mij overleeft dit papier 1 regenbui niet eens .....
noraahlover schreef:Ik denk ook dat we 1 april niet meer kunnen halen. Denk niet dat je 1 april al de nieuwe proeven kunt rijden tog? En ik heb ook nog geen bericht gehad van de ponyclub dat ze binnen zijn. Dus ik denk Charos, dat dat misschien de verkeerde druk is. Maar weet dat niet... misschien dat ik ook nog wel bericht krijg van de ponyclub.
noraahlover schreef:Ik denk ook dat we 1 april niet meer kunnen halen. Denk niet dat je 1 april al de nieuwe proeven kunt rijden tog? En ik heb ook nog geen bericht gehad van de ponyclub dat ze binnen zijn. Dus ik denk Charos, dat dat misschien de verkeerde druk is. Maar weet dat niet... misschien dat ik ook nog wel bericht krijg van de ponyclub.

mijn andere boekje is na 1 seizoen al afgeschreven..

of had je nog niets besteld