Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bramblerose schreef:Ja ik inmiddels ook en ik vind het een beetje flauw dat je mensen persoonlijk gaat aanvallen CGJ12! Maar goed daarentegen klopt je onderschrift dus wel helemaal!

Moniek schreef:ja word er een beetje moedelooos van
snap echt niet wat ze bedoelt
Bramblerose schreef:Het gaat hier niet om afzeiken lijkt me... Een gezonde discussie over wel of niet vroeg starten / rijden etc. Om haar vriend nou direct een gorilla te noemen en de tekst boven een foto in haar profiel niet goed te lezen. Je voelt je kennelijk erg aangesproken of aangevallen. Kom dan gewoon met serieuze tegenargumenten...
CGJ12 schreef:Zo gemakkelijk om een ander af te zeiken die een goede 5-jarige graag Z start omdat je zelf weet dat je zélf die kansen tóch nooit hebt omdat je
a) de paarden er niet voor hebt, en
b) het talent.......... blijkbaar........
CGJ12 schreef:Maar wist je al dat er een grote kans is, dat aanvullend hierop per 1 april 2006 paarden van 20 en ouder niet meer in wedstrijden gestart worden. Hooguit recreatief.
Kijk, dát noem ik nu diervriendellijk.
Persoonlijk zou ik die grens op 15 willen leggen. Dan volgt het welverdiende pensioen.........

Citaat:Het lijkt wel een race wie zn paard het snelste in de Z heeft
(jaja, we hebben uitzonderingen
)
OemmiejO schreef:Ja, dat snap ik ook niet..
Je kunt het beter rustig opbouwen en je paard langzaam alles leren. Wat maakt het nou uit of je paard op zn 5e of 7e Z loopt? Het is allebei jong. Een paard van 7 dat in de Z loopt is ook nog wat "waard."
Meestal blijven die paarden ook langer "goed."
Een paard dat op latere leeftijd (laten we zeggen 8/10) Z loopt, kun je vaker langer mee dan met zo'n jong paard.(jaja, we hebben uitzonderingen
)
Enn.. Ik vind het btw al knap als je een 5-jarig paard netjes, ontspannen door de ring kan sturen, zonder dat ie overal van wegvliegt.![]()
Bramblerose schreef:Hom dan gewoon met serieuze tegenargumenten...