Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ragne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:37

missmiekie schreef:
pfftt... wat een punten lynne gefeliciteerd jij mag niet klagen met 2 van die toppers onder je kont
Mijn eerst selectie is, 10 december in Bodegraven en daarna 18 december in Schoonhoven...

ik denk dat je 11 december Bodegraven bedoelt! dan ben ik er ook
en de 18e in Schoonhoven ook weer...gezellig!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:38

Ragne schreef:
missmiekie schreef:
pfftt... wat een punten lynne gefeliciteerd jij mag niet klagen met 2 van die toppers onder je kont
Mijn eerst selectie is, 10 december in Bodegraven en daarna 18 december in Schoonhoven...

ja de 11e zou ook kunnen, klopt idd , 10e moeten mn moeder en ik jureren in berkenwoude en dan zondag heb ik wedstrijd.
mochten we bijelkaar in de buurt zitten, zie ik je wel, das wel leuk

noussie

Re: Selecie....?? wie doet er mee zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:49

nou ik heb zondag ook de 1e selectie gereden in de M2 en ben echt super trots op mn super haffie want we staan 4e!!!
we hadden 154 punten dus dat was echt jammer.. net geen winst.. maar een 4e plaats ben ik al super blij mee!!!

Ragne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 10:41

Ragne schreef:
missmiekie schreef:

ja de 11e zou ook kunnen, klopt idd , 10e moeten mn moeder en ik jureren in berkenwoude en dan zondag heb ik wedstrijd.
mochten we bijelkaar in de buurt zitten, zie ik je wel, das wel leuk

Nou de startlijst is er en we zitten niet bij elkaar in de buurt, haha
ik mag 's ochtends en jij 's middags. Misschien dan in Schoonhoven de 18e...Suc6 zondag!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 10:53

[quote="Ragne
Nou de startlijst is er en we zitten niet bij elkaar in de buurt, haha
ik mag 's ochtends en jij 's middags. Misschien dan in Schoonhoven de 18e...Suc6 zondag![/quote]

Piep.....nee dus! Ben de startlijst aan het maken en je voorlopige starttijd is ergens rond 18.00 uur, die van missmiekie rond 14.15.......

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:33

Ze hebben bij ons niet eens de moeite genomen om de startlijst om te draaien. Met als gevolg dat ik weer als 2de moet (wat ik al een nadeel vind) om 8:37 's ochtends en dan tot half 1 wachten op de prijsuitreiking. Ik vind het echt niet eerlijk dat dat zo is gedaan, gewoon precies dezelfde startlijst aangehouden als de vorige selectie

Ligt het nou aan mij, of is dit echt niet normaal???

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:36

Vind dat ook wel een beetje raar. Kijk, je kunt niet alles regelen, ik ben weer overspoeld met speciale verzoeken en dat gaat soms gewoon niet. Toevallig start Ragne bij ons op bijna dezelfde tijd als de vorige keer, maar ik probeer zoveel mogelijk te wisselen. Zeker als het gaat om vroeg en/of laat starten!!!

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:38

Nou waar ik vooral problemen mee heb is dat ik weer als 1 van de eersten moet starten en dat vind ik gewoon een nadeel. Terwijl de dochter van iemand in het secretariaat weer als een na laatste mag starten. Het is gewoon zo corrupt als de pest bij ons in de kring. En dit is echt niet de eerste keer dat dit soort dingen gebeuren.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:49

Oh das wel grappig dan, ik heb mezelf als één van de eerste gezet, ik zie het namelijk niet als nadeel......zo zie je maar, iedereen denkt er anders over!

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:43

ik moet denk ik weer op zondagavond.... echt vervelend...terwijl degene met wie ik mee moet rijden op zondag ochtend starten moet

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:42

@daffodil: je bent geweldig thanks kan ik tenminste even een klein beetje bijslapen

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 11:40

kleine moeite.......

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:06

daffodil schreef:
Oh das wel grappig dan, ik heb mezelf als één van de eerste gezet, ik zie het namelijk niet als nadeel......zo zie je maar, iedereen denkt er anders over!

Dat is wel een goede spirit voor mij, dus daar hou ik je aan

Met mijn pony werd ik altijd eerste als ik als eerste moest starten. Maar met mijn paard word ik juist weer altijd onder gewaardeerd (vind ik dan hè ) En dan word ik op een gegeven moment echt bijgelovig, zo heb ik ook een periode met gelukssokken gereden

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:10

ohw, zo rijd ik ook met gelukspullen (soms ) ik heb een hele poos een haarspeldje gehad, zonder ging het ook echt minder hihi en nu is het soms: iets ouds(rijbroek oid) iets nieuws)sokken oid) iets geleends(neusriem van mn instructeur ) en iets blauws(hoedje oid) haha echt erg

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:13

haha ja als het in mijn hoofd werkt, dan wekr het ook echt. Zeg maar het placebo effect van de dressuursport

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:38

Nog mensen naar Oudendijk zaterdag? De 1e selectie van kring 7 is dan...

En dan nog even een vraagje. Ik moet nog 1 puntje in het L2, sta zaterdag ook L2 ingeschreven. Als ik nu een wp rij dan, kan ik dan wel de volgende selecties in het M starten (ergens in m'n hoofd zit namelijk dat je de selecties niet in verschillende klasses mag rijden)? Dan geef ik bij het secretariaat wel aan dat ik niet voor de selectiepunten mee rijd zaterdag. En het gaat het me in de M1 niet eens zozeer om de selectie (die wedstrijden zijn gewoon in de buurt, en je doet dan automatisch mee hè!), als het goed gaat is het mooi meegenomen, maar ik heb geen in om ineens een boete of iets te krijgen

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:40

nee mag idd niet Remember
Voor mn fans hihi grapje ik start zondag om 15:33 op Oude Tonge in t M2

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 00:00

Maar er doet zaterdag bijv. ook iemand mee van de Zilverstadruiters, en die horen niet bij onze kring. Voor haar is het dus een 'gewone' wedstrijd. Als ik het van te voren meld, zou het dan niet te regelen zijn op het secretariaat?

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 00:08

Je moet op je coupon aangeven of je voor de selectie meerijdt of niet, daarmee geef je al aan of je dus geinteresseerd bent om geselecteerd te worden. Als het je gaat om simpel winst te rijden, zou ik al geen selectie aangeven. Je mag dan, mits het een opengestelde wedstrijd is, gewoon meerijden ook tijdens een selectiewedstrijden. En ja, je punten tellen gewoon.

Indien je toch promoveert tussen twee selectiewedstrijden in, wordt volgens mij je selectieklassering ongeldig verklaard. Je punten blijven imo gewoon staan.

Als iemand bij ons meerijdt geven ze zelf aan in welke klasse ze willen starten, mij zal het worst wezen of ze zich aan de regels voor selectie houden....ik ga er van uit dat iedereen zelf goed op de hoogte is!

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 00:16

Ik geef nooit op de coupon aan dat het om selectie gaat , zou ik in dit geval dan mazzel mee hebben dus?

En je selectieklassering van je 'oude' klasse wordt dan toch ongeldig, niet de punten die je evt. in je nieuwe klasse rijdt?

noussie

Re: Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 00:17

ik zet het er ook nooit op maar ze tellen me wel gewoon mee met de selectie.. dus weet niet hoe ze het bij jou doen dan??..

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 08:32

Bij mij moeten ze echt zelf aangeven of ze selectie rijden, en alleen bij mensen waar ik het zeker van weet, zet ik het er zelf nog op.

Maar afgezien van of je selectie rijdt of niet, je punten blijven altijd geldig!!!

syllie20

Re: Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:01

Even een vraagje:

Ik rijd zelf mee aan de selecties voor kring 4 in het l1, hiervan mogen er drie door. Nu heb ik in schoonhoven een weekend selecties gereden en ben 3e en 4e geworden.
Hoe zit het nou ben ik nu door, omdat ik 3e ben geworden?
Maar tijdens een selectie op de Capelse manege zijn er ook combinaties 3e geworden

Alvast bedankt

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:06

Dan maak je vooralsnog weinig kans, want er zijn er dus ook nummer 1 en 2 geworden, en als je pech hebt, zijn dat bij verschillende wedstrijden verschillende personen! En dan kom je dus met een derde en vierde plek niet aan bod.

Er wordt gerekend met plaatsingspunten en uiteraard als je 1e of 2e bent eindig je hoger dan als je 3e bent. Toch nog twee keer meedoen en proberen hoger te eindigen!

syllie20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:10

daffodil schreef:
Dan maak je vooralsnog weinig kans, want er zijn er dus ook nummer 1 en 2 geworden, en als je pech hebt, zijn dat bij verschillende wedstrijden verschillende personen! En dan kom je dus met een derde en vierde plek niet aan bod.

Er wordt gerekend met plaatsingspunten en uiteraard als je 1e of 2e bent eindig je hoger dan als je 3e bent. Toch nog twee keer meedoen en proberen hoger te eindigen!

Oke dank je. Nu is het een stuk duidelijker.
Ik rij idd nog de selecties mee op 17 en 18 dec in Schoonhoven.