hoe dat zit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dondahsteen schreef:klinkt goedwillen jullie vandaag even op het doorzitten letten
![]()
hoe dat zit?alvast bedankt
Suzanne F. schreef:Lekker K*t dan dat je een 5 jarige geen Z meer mag starten, waar slaat dat op?
Je wordt al zo beperkt in je starten vanwege die promotiegedoeregeling, dat je geen L meer mag rijden en dan nu ook nog dit gedoe?
Wat een gezeik.
Suzanne F. schreef:Lekker K*t dan dat je een 5 jarige geen Z meer mag starten, waar slaat dat op?
Je wordt al zo beperkt in je starten vanwege die promotiegedoeregeling, dat je geen L meer mag rijden en dan nu ook nog dit gedoe?
Wat een gezeik.
Sydney2005 schreef:Verder mag je nu 30 wp halen ipv 20, wel mag je bij 10 nog gewoon over.
CGJ12 schreef:Gaan L-jurys echt die 4-jarigen beoordelen???
(waar de nieuwe Edward Gals aan deelnemen?)
TisUnique schreef:Ik ben vanavond in Wanroij geweest waar gezegd werd dat de proeven voor jonge paarden minimaal door Z-jury's beoordeeld moeten worden, dus die L-jury's gaan nog steeds alleen de 4 jarigen in de B en L beoordelen
CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Lekker K*t dan dat je een 5 jarige geen Z meer mag starten, waar slaat dat op?
Wat een gezeik.
Ze moeten toch IETS doen om die 4/5-jarigen proeven te promoten???
Wie gaan trouwens die proeven jureren? Dat lijkt me namelijk een vak apart.
Toch niet de ouwe hap die al 30 jaar het L/M jureert mag ik hopen?
Gerrie schreef:De wissels moet je voor de Z2 goed beheersen, onder de 200 punten regionaal scoren, heb je niks te zoeken bij de ZZGP!
CGJ12 schreef:Heeft iemand nog gevraagd waarom we in hemelsnaam nu net nieuwe coupons hebben moeten kopen (van het meest knullige formaat) met maximaal 30 punten erop, terwijl er nu nieuwe proeven komen met 34 punten........... (naast die van de Z2-pony's) ?
Hebben die commissies daarover wel ooit eens vergaderd? Sterker nog: is er iemand geweest die dat gecoördineerd heeft?