Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Er is wel wat gemorrel over geweest namelijk.
Neem dat dus maar even als voorbeeld 
), maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat er steeds mensen van hun paard gehaald moeten worden omdat ze er niet goed genoeg mee bezig zijn. Dat is voor de SNS ook niet leuk.
). Maar het is wel een goed voorbeeld hiervoor, je ziet het vaker namelijk.
Nou rijdt zij Ba omdat ze geen wedstrijdervaring heeft en in de les rijdt ze die paarden altijd, op hetzelfde niveau als ik dus La moet kunnen, maar toch voelde ik me enorm in overtreding
). Maar blijkbaar is dat dus alleen een richtlijn...
Vientje schreef:Op zich is het goed opgelost door gewoon Marion een aantal paarden nog wat te laten rijden (), maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat er steeds mensen van hun paard gehaald moeten worden omdat ze er niet goed genoeg mee bezig zijn. Dat is voor de SNS ook niet leuk.
Citaat:Bij Hipac hebben ze weinig ruiters die hoger dan Bb rijden, nou zegt het niveau waarop je rijdt wel íets over hoe je rijdt. Daar hoef je je niet op vast te pinnen, maar het is wel een mooie richtlijn. Ze wisten vantevoren dat ze (te) weinig losrijders zouden hebben én die ruiters ook niet van erg hoog niveau zijn. Ik vraag me dan af waarom ze niet vantevoren bijvoorbeeld mensen als Marion en Sabine gevraagd hebben of ze 1 of meer paarden voor hun rekening wilden nemen. Bij de viertallenwedstrijd is dat ook gebeurd, er zijn altijd wel mensen die dat willen doen en zo weet je tenminste zeker dat al je paarden fatsoenlijk losgereden worden.
Citaat:Ik was trouwens onder de indruk dat het echt een regel was dat je niet boven je startniveau mocht losrijden
Citaat:*edit: wow, áls ik wat zeg zwam ik ook gelijk een A4-tje vol