Maar vorig jaar zouden we met onze punten zelfs 12e zijn bij de senioren dus dit jaar moeten we wel wat hoger komen

We gaan de eer voor PCK hoog houde, zeker met ons mooie vest he lisa

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Magic schreef:1. Maike - Urko Nummer 60
2. Marlie - waarschijnlijk Uwenia nummer:29
3. Anika - waarschijnlijk Tiesto nummer: 29
4. Chantal - Quick Nummer 63
5. Griebels - Laliesk Star nummer: 75
6. Lisa - Wanda nummer: 63
7. Suzanne - Lucky nummer: 13
8. Lieve - waarschijnlijk Ruben
9. Renske20 - Quentin nummer:75
10. denise - Eros nummer:55
11. Anouk - Lucky nummer:55
12. Angelique - Quintes nummer: 13
13. Samantha - Stoffer nummer: 8
14. Miranda - Marieke nummer: 8
15. Diana - Ran (geen bokker!) nummer 60
Flip schreef:hoelaat beginnen ze met starten op het mortelveld? ik ga meestal daar kijken maar was vorig jaar te laat dus toen snel door gereden naar de markt
stalleke schreef:haha wij bijna ieder jaar nog maar dan voor de netheid idd
Maar vorig jaar zouden we met onze punten zelfs 12e zijn bij de senioren dus dit jaar moeten we wel wat hoger komen
We gaan de eer voor PCK hoog houde, zeker met ons mooie vest he lisa
griebels schreef:Miss_Blimm... Ik wilde je nog vragen om samen met Mario ons (renske en mij) te groomen
Zin in???
riskjuhruled schreef:heb zojuist ff men vervoer geregeld voor naar het mortelveld toe![]()
was net afgewerkt en(had nog te veel energie over) en heb toen nog maar een keer wanda gereden, haha tis slecht van me ik weet het maar dit was de 2de keer dat ik erop heb gezeten. maar ze heeft conditie zat, ze loopt voor de kar.
lovejewel schreef:riskjuhruled schreef:heb zojuist ff men vervoer geregeld voor naar het mortelveld toe![]()
was net afgewerkt en(had nog te veel energie over) en heb toen nog maar een keer wanda gereden, haha tis slecht van me ik weet het maar dit was de 2de keer dat ik erop heb gezeten. maar ze heeft conditie zat, ze loopt voor de kar.
FOEI!![]()
Rijd je niet met de manege mee naar het mortelveld ?
Urko schreef:ja is ook leuk! Vooral om dan midden in de bossen te gaan staan, dat is het leukst vind ik.. gewoon kijken hoe iedereen voorbij crosst!