Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maxxie schreef:Vandaag leuke dag! Shanna16 en Boas ook nog gezien (bijna door omver gereden wat een kwijl beest, in het echt nog meer) Verder heb ik me dood gelachen bij het springen, echt zoo vetjes hoe die kleine kinderen door het parcours heen race
Eefske schreef:Ik ben geweest!! Het was echt heel mooi, ik was met mijn vriendinnen Lindah en Rielle (Lindah en ploppertje). Het enige dat ik weet is dat in bij het ZZ springen D/E Clementine nogiets 1e was en Frank Schuttert (ja, onze enige echte Ommenaar!!) was 3e!! Zijn er nog bokkers die het goed hebben gedaan?? Ik weet trouwens niet of ik een bokker heb gezien... Ik ken eigenlijk niemand van gezicht...
kusjeva
Zam schreef:Eefske schreef:Ik ben geweest!! Het was echt heel mooi, ik was met mijn vriendinnen Lindah en Rielle (Lindah en ploppertje). Het enige dat ik weet is dat in bij het ZZ springen D/E Clementine nogiets 1e was en Frank Schuttert (ja, onze enige echte Ommenaar!!) was 3e!! Zijn er nog bokkers die het goed hebben gedaan?? Ik weet trouwens niet of ik een bokker heb gezien... Ik ken eigenlijk niemand van gezicht...
kusjeva
dat is vast clementine kleintjes met annabelle ! toen ik naar de nederlandse mocht in de L, moest ik tegen diezelfde pony rijden.. maar dan met haar zus erop !
DeBje schreef:Wij zijn reservekampioen geworden voltige teams klasse zwaar
Ik zal van de week wel even een link naar alle foto's van de voltige plaatsen.
tummielover schreef:in de z2 weet ik alle uitslagen
1 was laurens sliepenbeek
2 was astrid langeberg
3 was michelle van lanen
4 was anne van de weerd
5 was Lotte jansen
6 was inge kemper
7 was henriette ruiterbeek
8 was madelon lobert
9 was femke beljon
10 weet ik de naam niet meer van
volgens mij is de uitslag zo.. ik weet zowieso 1t/m 5 cker
Barbara_m schreef:tummielover schreef:in de z2 weet ik alle uitslagen
1 was laurens sliepenbeek
2 was astrid langeberg
3 was michelle van lanen
4 was anne van de weerd
5 was Lotte jansen
6 was inge kemper
7 was henriette ruiterbeek
8 was madelon lobert
9 was femke beljon
10 weet ik de naam niet meer van
volgens mij is de uitslag zo.. ik weet zowieso 1t/m 5 cker
Deze uitslag wordt waarschijnlijk gewijzigd in 5 Inge Kemper en 6 Lotte Jansen. Dit door telfout.
cinvaro schreef:heeft iemand een link voor me zodat ik direct de uitslagen kan zien, ik loop namenlijk op de knhs site te zoeken maar ik kan ze niet vinden
Eefske schreef:Ik ben geweest!! Het was echt heel mooi, ik was met mijn vriendinnen Lindah en Rielle (Lindah en ploppertje). Het enige dat ik weet is dat in bij het ZZ springen D/E Clementine nogiets 1e was en Frank Schuttert (ja, onze enige echte Ommenaar!!) was 3e!! Zijn er nog bokkers die het goed hebben gedaan?? Ik weet trouwens niet of ik een bokker heb gezien... Ik ken eigenlijk niemand van gezicht...
kusjeva
Barbara_m schreef:sjaantje schreef:Lotte was 5, Henriëtte 6 en Inge 7.
Dan stijgt Inge 2 plaatsen door telfout.
Barbara_m schreef:Ja inderdaad, ik heb er 2 jaar geleden ook last van gehad. Toen steeg ik van plaats 4 naar plaats 1.
Helaas werd dit pas na de prijsuitreiking rechtgezet