zipje71 schreef:Barbara_m schreef:
Nou ik heb voor dat anky er naast ging liggen, haar vaak zien rijden met hem en het paard had toen potentie( vonden Anky en Sjef ook volgens mij) En wie weet durft anky er niet meer op? Ze heeft vaak genoeg in intervieuws gezegd dat ze geen held is ondanks dat ze zo super kan rijden. En ik kan me dat best voorstellen als je je been zo hebt gebroken en ze is nu ook moeder. Tineke Bartels is ook gestopt met miletary en springen toen ze kinderen had(nog wel op verzoek van haar man, die het te gevaarlijk vond) Dus het heeft niks zoals jij zegt met snappen te maken. Anky heeft trouwens genoeg toppers staan en ze kan ze niet allemaal starten. Ze heeft Gere ook verkocht toch. Ik begrijp niet dat je meteen zo onvriendelijk moet beginnen met "Ik denk dat je het niet snapt" . Maar ja dat is schijnbaar voor sommige mensen op deze site normaal om als ze het ergens niet mee eens zijn ze meteen bijdehand gaan worden.
Maar Joker was niet zo'n topper als Bonfire toen der tijd en kwam ook nog eens achter Krack C te staan. Joker had gewoon niet het geweldige niveau van Krack C. Ank y is inderdaad niet een enorme held, maar ik denk dat Sjef m echt wel had laten africhten door Happie of Edward wanneer Joker een enorm dressuurwonder was.