20 augustus Werkhoven RV 't Hoge Land DR

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

masja

Re: 20 augustus Werkhoven RV 't Hoge Land DR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 22:46

Tiara staat al blij in een mooie ruime stal in Werkhoven. Meteen vriendjes met de buurvrouw.

Morgen komt Gaby met mij mee. Die leest me voor. Tussendoor zal zij met haar digi spiegelreflex foto's maken. Er zal dus goed gefotografeerd worden.

Ik ben er klaar voor Hoewel klaar. Ik moet alles nog doen. Hoop dat ik haar morgen onder de douche krijg.... Haar voetjes zijn niet zo wit meer

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:06

Ik moet mijn hoofdstel nog invetten, mijn laarzen poetsen en mable vlechten dan ben ik er ook klaar voor

ben al om 8 uur op stal want ik ben assistent secretaris of beter gezegd secretaris io ik ga het over nemen van charmaine.
coupons tellen en dan zelf rijden om 11:48 en om 12:03 dus ik moet voor een M jury rijden hopelijk stel ik ze niet teleur

vandaag mable gelongeerd en een dagje op stal gehouden, hopelijk is ze morgen fijn te rijden en niet TE fris

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:07

Komt vast goed Moet je na je proef weer coupons tellen?

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:18

heb net nog even gereden, lekker los gewerkt, ging super! MEteen ingevlochten en gewassen. Morgen nog wat kleine dingetjes en dan STARTEN!!!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:31

Pfoee ik ben vreselijk benieuwd hoe het morgen bij mij gaat

Ik heb al anderhalve week iedere dag, dag in dag uit lopen kl*ten met mn paard... vandaag ging het knopje om en gedroeg ze zich super... geweldig aan het been paar stukjes wijken geoefend en wat voltes 10 meter en heb het dr maar niet te moeilijk gemaakt voordat t knopje weer naar de verkeerde kant werd opgezet.
Morgen voor het allereerst in de L1 [met mn pony ben ik nooit verder gekomen dan de B ] ik ga lekker kort [anders word mn paard vervelend ] losrijden en dan gaan we het proberen dan is de kop er in ieder geval af en zijn we weer een ervaring rijker

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 23:37

Wordt een gezellig dagje .Denk ik.
Ik ben er ook helemaal klaar voor Nog geoefend met de trailer en die gek loop er in een keer op hopen dat die het morgen ook doet.Veel succes iedereen!!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 08:56

Goedemorgen!

Ik ben nogal ziekjes wakker geworden, maar ben wel van plan gewoon te gaan.

Masja, Gabby van Fedde? Dat is nog een oud klasgenootje van mij

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 09:57

Miss_Petit schreef:
Goedemorgen!

Ik ben nogal ziekjes wakker geworden, maar ben wel van plan gewoon te gaan.

ja ik ook al!
ineens! keelpijn, warm/koud, hoofdpijn Pfff
maja ik heb er reuze zin iN! ben benieuwd hoe het terrein is

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 10:59

Miss_Petit schreef:

Yep it's me, alleen heet ik nog steeds Gaby

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:19

Ik was niet ontevreden voor een eerste keer L1 ik had 1e proef 140 en 2e proef ging al een stuk beter want daar had ik 152 punten Geen winstpunt maar dat geeft niet want het was de eerste keer in mn leven dat ik verder ben gekomen dan de B

Hele boktmeeting daar joh
Ik heb echt veel bokkers gezien, Diana_Mabel, SplashIsLief, Littleghoul, masja, gabyfedde, Miss_Petit, steffie4ever was mijn groom en volgens mij ben ik ook nog langs sharonaollie gelopen maar ik was toen aan de telefoon

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:43

Idd je bent langs mij gelopen.Ik wilde nog wat zeggen maarja zoals je zei je was aan de telefoon

Het losrijden liep die erg fijn wel iets minder aan het been.Toen de proefje in kop in de lucht en helemaal niet aan het been Dus het doorzitten ging ook niet goed (orlando gooit hoog op vandaar) nou na het proefje even verder rijden en hoe loop meneer weer erg goed .Terwijl die de hele week al aan het klote was.Nou de tweede proefje in voorlezer begint te lezen en meneer gaat weer met ze koppie in de lucht en weer niet aan het been :@ dus ook deze proefje ging niet goed .Geen wp maar hij was wel braaf volgende keer maar weer beter he

Margon leuk dat je tevreden bent en de punten zijn toch goed voor de eerste keer

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:57

Hoi dames,

mijn score: 154 en 151 niet gek maar helaas geen winstpunt.
Voor mijn gevoel heb ik wel lekker gereden dus ik heb er een positief gevoel aan over gehouden
Gelukkig weinig stress en kon ontspannen rijden.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:01

Ik heb het heel gezellig gehad allemaal nieuwe mensjes gemeet enzo en oude weeer gesproken Volgens mij heb ik de meeste bokkers wel op foto staan heb ook 'maar' 900 foto's gemaakt
Margon, Sharona, Diana, Patricia, TeamSpirit, Miss petit (heel weinig), marlou eh...
Nou ja foto's verschijnen ooit wel een keer eerst uitzoeken

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:30

Bij mij ging het rijden echt totaal niet. Met losrijden was ze vreselijk aan het draken.

1e proef gereden en een zeer ontevreden gevoel erbij. Kon haar niet lekker aan de praat houden. Ik had nog mijn twijfels of ik de 2e proef zou rijden... Natuurlijk omgepraat en gewoon de 2e proef in.

Ging al helemaal slecht Aanleuning was ver te zoeken, huppelde in plaats van draf. Sprong met de middendraf in galop aan... Kan zo nog even doorgaan.

1e proef 159
2e proef 145 <- dat klopte meer bij mijn gevoel

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:44

Haha maar Mas toch mooi wel 159 punten gesmokkeld!! Goed hoor.. voor een slecht gevoel!
Jammer van de tweede.. maar terecht bij je gevoel!

Ik heb ook super gezellige dag gehad!! Ook weer wat mensen gemeet! Margon, redina, gabyfedde.. en natuurlijk al meiden die ik al kende! Was erg gezellig!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:07

SplashIsLief schreef:
Ik heb het heel gezellig gehad allemaal nieuwe mensjes gemeet enzo en oude weeer gesproken Volgens mij heb ik de meeste bokkers wel op foto staan heb ook 'maar' 900 foto's gemaakt
Margon, Sharona, Diana, Patricia, TeamSpirit, Miss petit (heel weinig), marlou eh...
Nou ja foto's verschijnen ooit wel een keer eerst uitzoeken

900? hahahah
wooo!
ik ben benieuwd!

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:22

nou, bij mij ging het dus ook totaal niet als gepland... :S

Phoen liep gewoon te klooien, totaal niet reageren op een hulp, niet van been, niet van zweepje: Niets!

1e proef ging naar mijn mening nog wel aardig. Helaas stonden er op mijn protocol alleen maar 6en achter elkaar met wat 5jes en 2 zevens. Beetje eenzijdige cijferlijst, uieindelijk 151 punten, Beetje jammer!

2e proef ging een stuk minder, helemaal niet meer luisteren. Na de proef zei de jury wel dat ze het een ontzettend leuk paard vind en dat we ook echt iets voor de toekomst zijn, maar dat het er vandaag gewoon niet inzat en ze der niet iets aan kwijt kon...nou leuk..148 punten. Dus het was een dagje dat gewoon niet zo gelopen was al dat ik gewild had, maarja, het blijven dieren he!

(steffie4ever, volgens mij heb ik jou in de kantine gezien...en dan zal ik Margon ook wel gezien hebben, maar wist het van jullie beide niet zeker, had daarom niet iets gezegd , dom dom )

Heel verhaal, haha

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:22

Ik had een geel achtig vest aan en ik zat aan een tafeltje vlak naast de deur Steffie4ever zat dan naast mij

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:28

tja, sorry, heb jullie dan echt straal voorbij gelopen...

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:28

Haha met zo'n vrachtwagen.. durf je nog een geel achtig vest aan te doen!! nee hoor plaag je maar!!
Wel beter dat ik nu een gezicht heb bij een naam!!

PS Ik ben jaloers op je vrachtwagentje hoor.. dus laat maar kletsen!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:31

Ik heb geen geel vrachtwagentje gezien geloof ik
Ben benieuwd naar de foto's anouk (zal er wel niet uitzien )

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:34

haha, ik uiteraard wel

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 19:45

Nou, ben uiteindelijk toch wel gaan rijden, ondanks dat ik flink beroerd was.

Hij vond het allemaal bijzonder spannend, eerste proef was wel netjes alleen wat braafjes. Was wel tevreden gezien de omstandigheden... 161 en een 3e plaats

Hij was na de eerste proef leeg, dus van Patricia dr zweep geleend. Thuis loop ik namelijk tegen hetzelfde probleem aan, als hij denkt dat hij klaar is valt hij gewoon stil

Van de zweep er alleen bij, werd hij erg sterk en liep volkomen door mn hulpen heen... Halverwege de proef was ik er klaar mee, ik had zoiets de proef is nu toch al om zeep, nu aanpakken.
Zweep weggegooid, schop verkocht en op een volte gezet, daarna liep hij een stuk beter

Ben commentaar gaan vragen, want ik wilde graag tips met dit probleem. De jury vond het verstandig dat ik de zweep weggooide en zo oploste. Ze zij met zweep was hij te heet en liep hij totaal door je heen, zonder was het te tam en zag je dat hij 'op' was.

Ik kreeg 151 waar ik duidelijk op gepunt was 7 voor wat goed was, 4 voor wat slecht was. En veel commentaar waar ik ook echt wat mee kan, SUPER! Had 151 punten daar

Ik heb een heleboel mensen gezien en met een paar gepraat, vond het een erg gezellig conours!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:46

En ik geloof dat ik jou ook niet gezien heb valencia.
Even in je profiel kijken
Ik heb je geloof ik niet gezien

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:50

Bij mij ging de eerste proef goed 163 en 2e en de 2e proef ging ook wel aardig 160 en 4e vond het een gezellige wedstrijd en ben benieuwd naar de foto`s