Milkshake verkocht!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BettyLove

Re: Milkshake verkocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:17

uhm, ik bedoel als het echt allemaal waar zou zijn dan stond het ook op de khns of op de site van baalen.

Somebody_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 16:22

eurodressage is een goed ingelichte site hoor! en ze zetten het er heus niet op als ze echt twijfelen of het klopt.

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:03

wat was de site ook al weer waar het opstond www.eurodressage. wat komt daarachter

Somebody_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:06

.com

BettyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:43

Ja de pers zegt wel meer dingen die niet kloppen, kijk maar naar wat er allemaal over Anky verteld is.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 18:40

Ik heb ook mijn pony helemaal zelf opgeleid naar FEI niveau. En ik was op mn 11e wel mooi 1e reserve voor het EK pony's in Engeland!
Talent komt vanzelf naar voren. Maar ik vind het wel geweldig dat er niet alleen in Dtsl ouders zijn die graag in het pony-materiaal investeren. Ik bedoel, fam. Rothenberger heeft ook een A-kader in Dtsl gekocht en daar hoor ik niemand over maauwen???

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:59

Nou die dochter van Sven Rothenberger heeft met die pony anders wel zilver gehaald op het EK dus daar hoor je echt nog wel over, alleen ze rijdt voor duitsland en niet voor nederland dus daarom hoor je er hier minder over

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:00

Ja, maar ze bedoeld dat Sven ook Deinhard (pony van Anna die goud won) heeft gekocht

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:05

Eurodressage is een betrouwbare site hoor, ik zie geen reden om aan hun berichtgeving te twijfelen.

Barbara_m, ik val waarschijnlijk in herhaling met mijn vorige post nu (weet niet of je die gelezen hebt? )
Maar Talent. komt. niet. zomaar. naar. boven.
Om te beginnen is er natuurlijk hard werk en doorzettingsvermogen voor nodig, ongeacht of je nu kansen krijgt of niet.
Maar denk je nu echt dat alle mensen met talent het geluk hebben om rijke ouders te hebben die hen dan ook nogeens willen steunen in hun passie? Denk jij echt dat er 1000den mensen rondlopen met topponies die hele tijd manèges afschuimen op zoek naar jong talent om dat een kans te geven? Euh...
Het is misschien moeilijk voor te stellen maar enorm veel mensen krijgen niet eens een eigen pony, en krijgen niet eens de kans om op wedstrijd te gaan. Wat ze zouden moet doen om 'ontdekt' te worden.
En dan nog is het realistisch bijna onhaalbaar.

Het is fantastisch dat je je pony helemaal naar FEI niveau hebt gereden, al weet ik natuurlijk niet hoe je pony was en vanaf welk moment je hem onder het zadel hebt gekregen. Zoals je het schrijft verondertsel ik dat je bedoelt dat je hem zelf zadelmak hebt gemaakt en dan naar boven hebt gereden? Inderdaad knap werk. Maar je hebt wel de pony gekregen, goede instructie en begeleiding. Je hebt het geluk gehad dat je op wedstrijd kon gaan en dat je gebracht werd...
Je hebt het geluk gehad dat mensen in jou wouden investeren. Dat maakt je prestaties niet minder, is nog altijd fantastisch dat je dat hebt weten bereiken.
Als ik voor mezelf spreek, ik 'mauw' niet over dat mensen in hun kinderen investeren.

Maar wees aub voorzichtig met veronderstellingen als 'talent komt vanzelf naar boven'. Dit is helaas niet zo. Ik ken genoeg mensen die met recht en rede door zulke uitspraken zeer gekwetst zouden zijn.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:10

Tja, er is veel verschil op de wereld ja. Maar ik ken iemand die geen eigen paard heeft, geen dagelijkse begeleiding, een eigen huisje, geen pap of mam in de paardensport en die heeft vorig jaar wel met een ZELF opgeleid paard EK bij de jeugd gereden.
Ik wil niemand kwetsen, maar paardrijden is nu eenmaal een elitesport.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:33

MissesYou schreef:
amondi schreef:
Wat heeft ze trouwens in het M1 dan met Alladin behaalt? Da's toch ook een FEI pony?

Volgens mij klikt het minder tussen die 2

Zijn de knoppen niet gewoon iets minder gemakkelijk te vinden?

Corelli_2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:33

ik weet niet of hier al iets over staat maar er staat nu ook op de site dat hertenhof's sunlight naar maria gaat :

chek:

The international FEI dressage pony Hertenhof's Sunlight has been sold to the 11-year old Maria van den Dungen from Amsterdam, The Netherlands. Maria will take over the ride on Sunlight from owner and rider Astrid Langeberg after the 2005 Dutch Pony Championships in Ermelo in September.

Langeberg and Hertenhof's Sunlight were members of the Dutch Pony team at two European Pony Championships. In Jaszkowo (Poland) last year, the pair won the team silver medal and finished 9th in the individual finals. At the European Championships in Pratoni del Vivaro (Italy) this year, the combination claimed the individual bronze medal and the team silver medal and became the best Dutch performing duo at the Championships.

Maria van den Dungen acquired the 14-year old Sunlight in agreement with Dutch pony Chef d'Equipe Mieke de Kok. Van den Dungen, who was regional M-champion with her buckskin pony Dodo, also has the triple European Championships' participant Milkshake under the saddle. She will be competing both Sunlight and Milkshake at FEI Pony level in 2006.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:39

sjaantje schreef:
Volgens mij klikt het minder tussen die 2

Zijn de knoppen niet gewoon iets minder gemakkelijk te vinden?
[/quote]

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:39

Ja dat staat op eurodressage.com en dat is eerder in dit topic al vermeld Moet je maar even kijken.

Corelli_2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:40

ok sorryj ik zag t namelijk en had niet et geduld om alles na te kijken

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:41

heb het zelf aan mara gevraagd en power gaat niet naar maria

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:56

xantoslover schreef:
heb het zelf aan mara gevraagd en power gaat niet naar maria

Wie zegt dat zij dat mag vertellen aan jou (of iemand anders)?

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 21:05

waarom zou ze het niet mogen zeggen en ze kwam echt heel zeker over hoor

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 21:10

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, vorig jaar had Lotte Jansen haar vriendinnen al verteld dat ze Power mocht gaan rijden en toen ging ie toch naar Mara.
Lotte's ouders gaan ver in hun drang om hun dochter in het A kader te krijgen, maar die van Maria slaan alles. Die kopen gewoon het hele A kader!

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:47

...
Laatst bijgewerkt door jimdebrit op 03-03-24 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

jimdebrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:47

...
Laatst bijgewerkt door jimdebrit op 03-03-24 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 23:05

ze was gewoon trots, laten we het daarop houden!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 23:40

[***] schreef:
Ja, maar ze bedoeld dat Sven ook Deinhard (pony van Anna die goud won) heeft gekocht

Ja, maar hij heeft die pony voor zijn zoon gekocht en niet voor Sanne. Beide pony's blijven in dit geval kans houden om naar het EK te gaan voor Duitsland.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 06:28

missmiekie schreef:
ze was gewoon trots, laten we het daarop houden!

Dat lijkt me ook een betere stelling.
Maar wie weet gaat Lotte hem nu rijden( Power) , alleen zal ze het dan pas werldkundig maken als hij bij haar op stal staat.

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:42

Neonlight schreef:

Ja, maar hij heeft die pony voor zijn zoon gekocht en niet voor Sanne. Beide pony's blijven in dit geval kans houden om naar het EK te gaan voor Duitsland.

Beide Pony's blijven kans houden???????
als je een collectie in je stal hebt staan van Konrad, Deinhard, Dino, Domino Dancing, Dornika, Wimbledon (en dan mis ik er vast nog wel een paar) en je hebt maar 2 kinderen die EK kunnen rijden dan blijft de rest toch mooi op stal staan, terwijl daar net zo goed een ander (lees:nederlands) ruitertje zich mee had kunnen selecteren voor het team.