Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sydney2005 schreef:laurae schreef:Het is ondertussen traditie dat het bloedheet is met de kampioenschappen. Ga er van uit dat dat dit jaar ook weer zo is
Vorig jaar was het niet bloedheet, ja de zaterdag was het warm, maar vrijdags was het toen erg twijfelachtig en was het terrein ook niet super.
Sydney2005 schreef:Ik heb vandaag proppen gekocht!! Had van die kleintjes en middelmatigen. Heb nu 8 groten gekocht!
CGJ12 schreef:Sydney2005 schreef:Ik heb vandaag proppen gekocht!! Had van die kleintjes en middelmatigen. Heb nu 8 groten gekocht!
Zooooo.........
8 nog wel.
Jij pakt het meteen grof aan zeg!![]()
![]()
Sydney2005 schreef:Zal ik deze week ff iedere dag een live verslag doen van het weer in emmen???Ben er toch iedere dag....
De vooruitzichten zijn goed, maar dat hebben ze al vaker geroepen, dus eerst zien....
Vrijdag: 50% zon, 20% regen en 22 graden!
Sydney2005 schreef:Zal ik deze week ff iedere dag een live verslag doen van het weer in emmen???Ben er toch iedere dag....
De vooruitzichten zijn goed, maar dat hebben ze al vaker geroepen, dus eerst zien....
Wollie schreef:Sydney2005 schreef:Zal ik deze week ff iedere dag een live verslag doen van het weer in emmen???Ben er toch iedere dag....
Welk deel van Emmen zit je? Ik zit in Bargeres, zit jij nog dichter bij het vuur?Of het water.....
ladyzwien schreef:laat je dat dan donderdag ff weten!! :d
laurae schreef:Zal wel even overleggen of een van ons niet beter ergens kan wisselen.