Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jettie schreef:Wat waren je punten?
Jettie schreef:Woooow, 186! Verdere punten ook heel goed!
Royaltjuh schreef:Gefeliciteerd iedereen met zn punten![]()
Die van mij waren minder goed... 148 en 150 (had -2 omdat ik buiten t bordje om reed want debaan was scheef). De 1e proef was terrecht, 2e proef had ik hoger ingeschat... Maja, meneer de jury en ik kennen mekaar persoonlijk (en niet positief) en dat zal misschien ook meegespeeld hebben...
Naja, al met al was ik weltevreden over de 2e, dus vergeten we die punten maar snel! Op naar de volgende wedstrijd
En Mariët, leuk dat je er toch nog was met je digi!!!Mooie foto's geworden joh!
rhapsody schreef:Royaltjuh schreef:Gefeliciteerd iedereen met zn punten![]()
Die van mij waren minder goed... 148 en 150 (had -2 omdat ik buiten t bordje om reed want debaan was scheef). De 1e proef was terrecht, 2e proef had ik hoger ingeschat... Maja, meneer de jury en ik kennen mekaar persoonlijk (en niet positief) en dat zal misschien ook meegespeeld hebben...
Naja, al met al was ik weltevreden over de 2e, dus vergeten we die punten maar snel! Op naar de volgende wedstrijd
En Mariët, leuk dat je er toch nog was met je digi!!!Mooie foto's geworden joh!
jah die 2e jury.. ach hij was sowieso erg streng.. ik had 152 terwijl die beter ging dan de eerste(158 met 4e) maar voor jouw was het misschien wel ander verhaal idd je was zelf tevreden toch?en het zag er leuk uit
dus ach ik weet het niet.. jurysport iris had daar wel hogere punten dan verwacht hoger dan de eerste ook.. heel apart maar het beeld was ook erg mooi..
iedereen; gefeliciteerd!!