Wie gaan er allemaal naar concours in Oosterwolde, 28 mei?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: Wie gaan er allemaal naar concours in Oosterwolde, 28 me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:11

Ik heb zelfs een afgemeld omdat het paard overleden was! Dit was niet Oosterwolde, maar ik moest toch gewoon betalen terwijl de startlijst gewoon weer vol was.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:46

Hebben jullie ook intreebonnetjes gekregen? Mijn instructrice niet? Zou het dan toch vrij intree zijn voor bezoekers?

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 19:17

amondi schreef:
Troost je, de Gribaldi is ook snel! Hij is alleen nog nooit wegerent als sas er naast lag. Maar wat niet is kan nog komen.

Ze moet er ook maar niet naast gaan liggen, want ik ben er niet! Nog last van mijn spieren van dat geren achter die andere aan Clown

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 23:09

LuvdaTossa schreef:
Hebben jullie ook intreebonnetjes gekregen? Mijn instructrice niet? Zou het dan toch vrij intree zijn voor bezoekers?

ik heb niks Bloos maja NH ligt ook zo ver weg Haha!

@amondi: dat is best wel banketstaaf!!! ik had het met een cross, ik moest iemand afmelden,omdat er een sterfgval in de familie was,
wat denk je wat ze rvagen:''is diegene al overleden?''

ik:''nee''
zij:''oh ehhh nou, jaaa ach laat ook maar, zij kan er ook niks aan doen''
Boos! vond het wel een rare opmerking maar oke, uiteindelijk niet hoeven betalen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:52

Het is vrij entree.. Lachen We hebben een advertentie in het krantje staan, en toen zag ik dat het gratis entree was.. Dus.. Knipoog

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:53

LuvdaTossa schreef:

Ik heb ook niks gekregen hoor! Zal hopelijk dan wel vrij intree zijn voor bezoekers Lachen

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:54

Nou.. ik heb gelukkig vervoer, heel veel succes allemaal morgen en misschien herkennen we elkaar wel Lachen

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:59

Super Nynke, je hebt toch nog een oplossing gevonden. Nu maar hopen dat Dagmar niet te veel last van de warmte heeft en dat je je laatste winstpunt rijdt.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:19

Tsja.. ze houdt niet bepaald van die hitte, maar goed ben al lang blij dat ik heen kan! Jij ook succes met je laatste winstpuntje he.. Knipoog

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:42

is het nou echt vrij interee? woh cool da wist ik niet.. hhaha..

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:59

Dan hoef ik morgen toch niet in de kofferbak Clown

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 23:42

Spekky schreef:
Dan hoef ik morgen toch niet in de kofferbak Clown

Tref jij t! Knipoog
Succes alvast voor iedereen die meedoet.. ik hoop wat mensen te herkennen!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 15:03

Heej.. nou ik heb gereden B springen en L1 dressuur.

Dressuur
1e proef: 158 punten en een 3e prijs(een waarde bon van €10,- sokken voor gekocht.)
2e proef: 144 punten.

Springen
Klassiek: 2 weigeringen 43 punten op stijl.
Progessief: foutloos en een 2e prijs, een waarde bon van €12,50 heb ik witte rijhandschoentjes van gekocht en paarden snoepjes)

Ik was best wel tevreden ik vond het weer goed georganiseerd, morgen moet ik schrijven. Jammer dat er niet veel mensen waren om te kijken vorige jaren was dat wel anders, maar dat komt denk ik door de tuigpaarden en shows die er toen waren. Ik heb een leuke dag gehad!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 15:05

gefeliciteerd Muislover!! ik ben benieuwd morgen!!ik baal alleen dat ik mijn Z paard niet mee kan nemen...kon je het 2e rondje springen meteen erachter aan doen in de andere ring?

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 15:08

reddytobias schreef:
gefeliciteerd Muislover!! ik ben benieuwd morgen!!ik baal alleen dat ik mijn Z paard niet mee kan nemen...kon je het 2e rondje springen meteen erachter aan doen in de andere ring?

ja je ging door een soort gangetje met touwen naar de tweede ring waar je dan kon starten succes morgen! ik moet in een warme auto zitten Slapen

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 18:18

Ik ben ook terug... Helaas door een domme fout van mijzelf het laatste puntje niet gehaald! Ik had de tijd verkeerd gerekend en we waren ook nog eens verkeerd gereden, dus toen ik bij de inrijbanen kwam moest ik meteen starten. Het ging voor geen meter.. Een van de jury-auto's had zn achterklep open staan, en natuurlijk was mevrouw helemaal over de zeik daarvan..
Toch nog 148 en 150, voor mijn gevoel was het twee keer 140.

Peerke, ik kon je na de foto's niet meer vinden helaas.. Leuk dat je me aan sprak, misschien zie ik je op een ander concours!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 18:26

Iemand al uitslagen van de ZZ dressuur?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:17

Nee, ik niet. Was een veel leuker concours dan vorig jaar. Ik hoefde niet te fietsen en de auto's stonden gewoon tussen de spring- en dressuurringen. Haha!
151 en 147 punten, blijft vreemd in de B. 2e proef was echt gewoon veel beter dan de eerste en dan toch 4 punten minder, rare jongens die jury's

Maar Uly was helemaal gaaf zo voor de eerste keer, geen 1 bordje om( 1tje bijna, volte in galop en dan staat er zo'n ding. die probeerde hij dus te springen. Cool )
En Luvda, het scheelde niet veel maar ze is erop gebleven! En dat kan niet van iedereen gezegt worden. Iemand is afgevoerd naar het ziekenhuis, maar ze had gelukkig alleen haar sleutelbeen gebroken, en dat is al erg genoeg.

Jammergenoeg moest Uly plassen en dat deed hij pas thuis, sneu hé.
Gelukkig was het maar een half uurtje rijden, maar toch.
Je kon het ook wel merken aan zijn lopen in de proef, het brutale was er niet.
Morgen ga ik ook schrijven! Dus wie weet tot morgen.

En wisten jullie dat het gewoon koud was??? Ik heb nog een meisje gelukkig kunnen maken met een oude handdoek, kon ze die lekker omslaan.

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 20:08

Ik ben ook al terug! Dressuur ging fijn, had 153 en 156 punten met Tikarla(ring 9 en 10), best netjes voor een 1e keer dacht ik! Lachen Was super tevreden verder.
Met Sjors had ik op de laatste hindernis nog een balk, echt jammer! Stijl 51. Was ik foutloos geweest, dan was ik 2e geweest, maarja oliebol happens! 2e Parcours had ik wat balkjes omdat ik hem enorm klunzig onder de hindernis reed.
Vond het verder een mooi concours, fijn te rijden en gelukkig niet zo end lopen/fietsen. Voor herhaling vatbaar!

Heb je mij nog gezien Nehnadagmar? Ik zag 2 fjorden lopen, maar wist niet welke jij was.. Clown

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 20:34

Als ik het zo hoor hebben wij wat gemist Haha!

Vorig jaar moesten we kilooooometers lopen....

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 20:51

LuvdaTossa schreef:
Als ik het zo hoor hebben wij wat gemist Haha!

Vorig jaar moesten we kilooooometers lopen....

Ze hadden het nu op een ander stuk land, was veel praktischer lijkt mij! Je moest alleen wel een stuk lopen met je paard om bij de springring te komen, maarja dan is ie alvast maar ingestapt! Clown

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:24

marije1987 schreef:
Ik ben ook al terug! Dressuur ging fijn, had 153 en 156 punten met Tikarla(ring 9 en 10), best netjes voor een 1e keer dacht ik! Lachen Was super tevreden verder.
Met Sjors had ik op de laatste hindernis nog een balk, echt jammer! Stijl 51. Was ik foutloos geweest, dan was ik 2e geweest, maarja oliebol happens! 2e Parcours had ik wat balkjes omdat ik hem enorm klunzig onder de hindernis reed.
Vond het verder een mooi concours, fijn te rijden en gelukkig niet zo end lopen/fietsen. Voor herhaling vatbaar!

Heb je mij nog gezien Nehnadagmar? Ik zag 2 fjorden lopen, maar wist niet welke jij was.. Clown

Ja klopt, ik was de 'jongere' zeg maar, met bontje onder et zadel en aan de ene kant stond Dagmar in het knalroze en aan de andere kant stond LRPC de Waldrane..

Ik heb jou niet gezien, maar ik zag de uitslag op het beeldscherm en toen dacht ik nog; veel beter dan je gedacht had of niet? Super gedaan hoor voor de eerste keer!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:52

LuvdaTossa schreef:
Iemand al uitslagen van de ZZ dressuur?

ehhh ZZ licht???
Mn moeder moest mee rijden dus ik wet er nog wel wat. Knipoog

Een keer 1 en 4 was Gook Crebas, een keer 8 Hergen van Hall, mn moeder was ook een keer 8, van de Akker was een keer 5................
Pffffffff, en verder wet ik het echt niet meer aangezien de omroep niet echt te verstaan was. Scheve mond

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:04

@ NehnaDagmar ik had je idd bij het inrijden heel even gezien en opeens was je je proefje aan het rijden. Jammer dat het zo gelopen is maar volgende keer beter. Komen die fotoos trouwens op de site te staan? Dat zou super wezen. Ik kom je vast wel weer eens tegen. Knipoog

Verder heb ik volgens mij Marije1987 gezien. Jij hebt ook een schimmel of niet? Ik heb je springen gezien. Jammer idd van dat laatste balkje. Heel veel paarden weigerden ook op die laatste hindernis. Heb je die man ook nog zien vallen? Die bleef eerst ook nog ff liggen. Later bleek het gelukkig mee te vallen.

En Kimdepim was jij dat met die Jack russel? Ik was diegene waarbij hij op schoot sprong! Haha! Vét lang wachten he op die prijsuitreiking. Ik baalde me dood op het laatst. We hebben uiteindelijk 3, 5 uur gewacht! Boos! Bah. Ik vond het zo sneu voor Perfekt. Ik heb hem steeds buiten laten grazen, maar toch.

Gelukkig is het niet voor nix geweest. Ik was in de eerste proef 1e met 180 pnt. Clown En in de tweede proef was ik 2e met 167 pnt. Jeetje, ik was zeer blij verrast! Dat had ik niet verwacht. Er stond ook nog op het protocol: heel leuk paard. Haha! Dat vond ik zo leuk!

GeaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:06

MissSisa schreef:
Mn moeder moest mee rijden dus ik wet er nog wel wat.

mn moeder was ook een keer 8

Pffffffff, en verder wet ik het echt niet meer aangezien de omroep niet echt te verstaan was.

Wie was jou moeder dan?