Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:Troost je, de Gribaldi is ook snel! Hij is alleen nog nooit wegerent als sas er naast lag. Maar wat niet is kan nog komen.
LuvdaTossa schreef:Hebben jullie ook intreebonnetjes gekregen? Mijn instructrice niet? Zou het dan toch vrij intree zijn voor bezoekers?
LuvdaTossa schreef:Hebben jullie ook intreebonnetjes gekregen? Mijn instructrice niet? Zou het dan toch vrij intree zijn voor bezoekers?
Spekky schreef:Dan hoef ik morgen toch niet in de kofferbak
reddytobias schreef:gefeliciteerd Muislover!! ik ben benieuwd morgen!!ik baal alleen dat ik mijn Z paard niet mee kan nemen...kon je het 2e rondje springen meteen erachter aan doen in de andere ring?
LuvdaTossa schreef:Als ik het zo hoor hebben wij wat gemist
Vorig jaar moesten we kilooooometers lopen....
marije1987 schreef:Ik ben ook al terug! Dressuur ging fijn, had 153 en 156 punten met Tikarla(ring 9 en 10), best netjes voor een 1e keer dacht ik!Was super tevreden verder.
Met Sjors had ik op de laatste hindernis nog een balk, echt jammer! Stijl 51. Was ik foutloos geweest, dan was ik 2e geweest, maarja oliebol happens! 2e Parcours had ik wat balkjes omdat ik hem enorm klunzig onder de hindernis reed.
Vond het verder een mooi concours, fijn te rijden en gelukkig niet zo end lopen/fietsen. Voor herhaling vatbaar!
Heb je mij nog gezien Nehnadagmar? Ik zag 2 fjorden lopen, maar wist niet welke jij was..
LuvdaTossa schreef:Iemand al uitslagen van de ZZ dressuur?
MissSisa schreef:Mn moeder moest mee rijden dus ik wet er nog wel wat.
mn moeder was ook een keer 8
Pffffffff, en verder wet ik het echt niet meer aangezien de omroep niet echt te verstaan was.