sgw maarsbergen - 21 mei en 2 juli

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re: sgw maarsbergen - 21 mei en 2 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 13:00

Jammer SGWukkie, maar mss maar goed dat je bent gestopt. Beter de volgende cross weer met volle moed ertegen aan dan dat je het gister na die 2 weigeringen helemaal niet meer was gegaan. Welk nummer had je gister trouwens? Ik startte als 2e in de M paarden onder nr 157.

Ik had 2 weigeringen met Cheval int M. 1 op 4, heel stom. Ik zag ineens die greppel en reed niet meer. Eigen stomme schuld, daarna snel alternatief gepakt en die ging wel goed. Vervolgend nog 1 langsloper op de greppel van de coffin. Daar konden we beiden niks aan doen. Cheval struikelde net voor de 1e boom door de mulle grond, stompelde over a en schoot vervolgens door die rare sprong over de 1e boom langs de greppel.
Nog een keer aangereden en toen ging het prima.

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 13:18

Nou Chantal. Blijkt wel weer dat ik dus ook een stomme fout heb gemaakt. Ik dacht dat er op de greppel geen alternatief mogelijk was omdat er op het briefje tussen haakjes stond'"alleen overbouwde sloot". Aan jouw reaktie te zien was die er dus wel. Ik heb het dus niet goed begrepen. Balen, anders had ik direct voor het alternatief gekozen en was de moed me misschien niet in de schoenen gezakt. Nou ja, op Voorburg, Vlietlanden gaan we in de herkansing.
Ik reed by the way met nummer 171 met het paardje Only You.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 15:10

Het was een mooie cross hé!?!

Ik ben 2e geworden in de 3e groep in de B paarden !! Dressuur ging best goed voordat ik maar 5 min. had losgereden (ik ga noooooit meer ergens crossen zonder een fietst mee te nemen!! ik heb overal spierpijn en blaren van het lopen ). Springen ging ook heel netjes en foutloos. Ik moet trouwens zeggen dat ze eindelijk eens een aardig springparcours hadden staan. In Vrouwenpolder en Ede vond ik t dus echt niks voorstellen.

De cross ging ook heel goed. Behalve dan die gekke golfgreppel }> . Pasjha stopte er wel voor omdat ie alleen maar naar die gekke hark keek, maar liep er daarna toch gewoon door. Ik heb hier zelfs geen weigering voor gekregen, gelukkig. Maar ik zag later dat er idd heel veel paarden op stopten.
Het water pakte hij gelukkig direct goed aan (gaat de goede kant op). Verder keek ie alleen bij dat andere coffin achtige greppeltje. Hij sprong gewoon door, maar wel half langs t greppeltje. Maar dat mocht gelukkig.

Nu hebben we effe pauze, van t crossen dan. Vlietland ga ik denk ik niet naartoe, avond van te voren hebben we thuis een zilveren bruiloft... Dus dan wordt t pas weer ergens eind september.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 20:54

Gefeliciteerd Eventinggek!

SGWukkie --> Er zat idd voor het M een alternatief op 4. Ik zag toevallig met lopen dat er ook een rood bordje op het alternatief zat, anders had ik het ook niet geweten hoor!
Ik heb je denk ik niet gezien, je zat best ver na mij, moeten we in Leidschendam maar is meeten!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 23:48

goed gedaan Eventinggek! Ik heb je niet (bewust) gezien. Ik was vierde geworden in de eerste ring. Heb je al een SGWay of life logo?

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 14:47

Nee, ik heb nog geen logo. Ik heb echter ook nog niet genoeg posts om in de 'huiskamer' te kunnen... Dus ik doe mn best! Ik vind het logo trouwens wel hartstikke leuk! En t past bovendien ook bij mn tenue .

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 15:20

Je kunt hem nog kopen hoor! Bij ReddyTobias op bokt!

Erg leuk, hoe meer bokkers in ons 'groepje' hoe gezelliger!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 15:44

Hihi, iedereen is aan het lobbyen voor dat logo...........

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 16:07

Scum schreef:
Hihi, iedereen is aan het lobbyen voor dat logo...........

Dat is jouw taak toch?!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 16:10

Ai, sorrie Scum, ik wilde je niet passeren