pavo cup, wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scylla

Re: pavo cup, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 14:57

Ik ga 21 juli naar ermelo met een Mooiman x casanova merrie, 5 jr

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 16:03

Jammer, die van Vrouwenpolder staat er nog niet op.... Ben benieuwd naar Kevin en zn beestje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 16:47

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 16:54

he cccorine,
bedankt voor je compliment en die chipcontrole was wel heel raar!!!
maar je je hebt mensen op de wereld die hebben zo belangrijke baan dat dat echt geen 10 min kan wacheten!!!!

en was het een merrie echt een stoer ding!!!
ik vond mijn merrie ook wel goed gaan dus ik was super blij want ze had altijd wat moeite met goed in de uitgestrekte draf te blijven en dat deed ze naar mijn mening toch wel erg netjes( voor een spring paard!)

maar het was een hele leuke ervaring! en ze was super relaxt!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 17:31

bedankt, nu kan ik de uitslag wel zien, lotje schoots had blijkbaar ook paar fijne beesten zo te zien

en memiro van bokt had ook mee gedaan met haar jazz merrie, jammer dat ze niet door was.

jazz doet het goed zo te zien

ow en die:

URANIUM W - 01.10145 - STEKELHARIG ZWARTBRUIN - HENGST

METALL X WOLFGANG KEUR
AMAZONE: LYNNE MAAS

heeft deze toevallig gewonnen met prinsenstad dresuur afgelopen keer?

edit, heb het al, die metall vond ik een super fijne bok

[img]http://www.vwf.nl/VWF/Foto's/04oktpd64c.jpg[/img]

[img]http://www.vwf.nl/VWF/Foto's/04oktpd64a.jpg[/img]

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:00

Die met die v. Metall was 2e toch bij de 5jarigen?

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:09

Memiro had écht pech!! Toffee, haar merrie, moest 's ochtends voor de keuring voor 'voorlopig keur' komen. Dat werd ze, ze mocht zelfs door naar de kampioenskeuring later op de dag. Die viel helaas tegelijk met haar starttijd voor de pavocup dus dat hebben we toen verzet. Toffee werd reserve kampioen van Utrecht in de kampioenskeuring en daarna hebben we snel de merrie opgezadeld omdat ze ook nog pavocup moest rijden. Toffee liep super fijn op het voorterrein en ook de eerste rondjes in de ring gingen heel erg goed. Alleen toen de tuigpaardrubriek op het veldje verderop begon ging het mis. Ze had natuurlijk 's ochtends en diezelfde middag ook al voor een zweep en een rammelend bakje weg moeten rennen voor de keuring. Maar met die tuigpaarden maakte de zweep wel hele harde knallen. Ze raakte helemaal in paniek en Memiro heeft helemaal niks meer kunnen laten zien. Geen stap, geen verruimingen in galop (die was één en al ruim en hectisch) geen schouderbinnenwaarts, géén halsstrekken. Ik had eigenlijk verwacht dat ze met 50 punten naar huis kon vertrekken. Uiteindelijk kreeg ze nog 60.... Jammer maar helaas.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 19:57

Iemand die geweest naar Vrouwenpolder en de uitslag heeft?

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 20:37

rockey schreef:

METALL X WOLFGANG KEUR

[/img]

Eens, dat was echt een hele aparte, die is mij ook zeker bijgebleven!

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 21:09

ja die uranium heeft de prinzenstad dressuur gewonnen. erg leuk paard maar dat mag ook wel!!!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 04:23

LDRD schreef:
rockey schreef:

METALL X WOLFGANG KEUR

[/img]

Eens, dat was echt een hele aparte, die is mij ook zeker bijgebleven!

klopt, ik heb hem als 3 jarige zien lopen, en toen viel hij me al op

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 04:58

saluut schreef:
Memiro had écht pech!! Toffee, haar merrie, moest 's ochtends voor de keuring voor 'voorlopig keur' komen. Dat werd ze, ze mocht zelfs door naar de kampioenskeuring later op de dag. Die viel helaas tegelijk met haar starttijd voor de pavocup dus dat hebben we toen verzet. Toffee werd reserve kampioen van Utrecht in de kampioenskeuring en daarna hebben we snel de merrie opgezadeld omdat ze ook nog pavocup moest rijden. Toffee liep super fijn op het voorterrein en ook de eerste rondjes in de ring gingen heel erg goed. Alleen toen de tuigpaardrubriek op het veldje verderop begon ging het mis. Ze had natuurlijk 's ochtends en diezelfde middag ook al voor een zweep en een rammelend bakje weg moeten rennen voor de keuring. Maar met die tuigpaarden maakte de zweep wel hele harde knallen. Ze raakte helemaal in paniek en Memiro heeft helemaal niks meer kunnen laten zien. Geen stap, geen verruimingen in galop (die was één en al ruim en hectisch) geen schouderbinnenwaarts, géén halsstrekken. Ik had eigenlijk verwacht dat ze met 50 punten naar huis kon vertrekken. Uiteindelijk kreeg ze nog 60.... Jammer maar helaas.

Echt balen voor Renske!!! Had wel al gehoord dat haar merrie het erg goed gedaan had op de keuring!!!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 08:55

zucht nog geen uitslag vrouwenpolder

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 16:56

QuijoSavan schreef:
zucht nog geen uitslag vrouwenpolder

De vijfjarige Hexagon's Truppa behaalde het beste resultaat in de Pavo cup voorselectie. Haar vader Rubiquil zorgde voor de meeste geselecteerden voor de halve finale.

Dat is het enige wat op de KWPN site staat...

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 17:41

Het is wel een beetje eenzijdig maar toch even een beetje van een uitslag van de pavo cup in vrouwenpolder.

4-jarigen

1 Hexagon's Radetzky
2 ook een paard van stal Hexagon
3 idem
4 idem (weet geen namen van de plaatsen 2,3 en 4 alleen dat het paarden waren van stal Hexagon en dat de eerste 4 Rubiquil nakomelingen zijn)

5-jarigen

1 Hexagon's Truppa (is een ruin en geen merrie)
2 ook een paard van stal Hexagon

Rubiquil en stal Hexagon hebben wel hun stempel nagelaten heb ik de indruk.

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 18:12

Dat zijn goede resultaten voor hexagon. ik zal het influisteren bij Tres Chic, misschien wil ze haar halfzusjes/broertjes wel evenaren . Vandaag had ze in ieder geval weer 3 wp in de L2 en is nu M startgerechtigd **trots** (sorry voor offtopic )

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 15:20

Mijn 5 jarige Osmium X Grafiet en ik krijgen om 15.15 in Veghel een grote 'Afzeik'-Beurt... Dus kom dan maar niet kijken ...

BettyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 16:47

Het blijft toch altijd wel een beetje zo dat de mensen met een naam zoals lotje Schoots of hexagon sneller boven aan komen te staan en dat is niet altijd zo omdat ze goede paarden hebben maar ook bekend zijn.
Vorig jaar heb ik veel mooiere paarden zien lopen dan de winnaar...mja dat zul je altijd wel blijven houden wat wel jammer is.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 17:18

Vorige jaar ben ik geweest in Vrouwenpolder, er waren maar 2-3 paarden door. Dit jaar gaan er ineens veel meer paarden door en vorig jaar op andere plaatsen ook meer.... Echt wel balen voor alle starters...
Kevin waar ik voor keek heeft 67 pnt gekregen, misschien toeval aangezien het geen kwpn-er is en niet door mag...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 00:04

BettyLove schreef:
Het blijft toch altijd wel een beetje zo dat de mensen met een naam zoals lotje Schoots of hexagon sneller boven aan komen te staan en dat is niet altijd zo omdat ze goede paarden hebben maar ook bekend zijn.
Vorig jaar heb ik veel mooiere paarden zien lopen dan de winnaar...mja dat zul je altijd wel blijven houden wat wel jammer is.

Niet mee eens hoor,
in Vrouwenpolder is nou eenmaal niet zo bar veel kwaliteit dus als Hexagon daar een stel fijne beesten laat zien is het logisch dat ze doorgaan.
Lotje Schoots heb ik gezien en die had ook echt goede beesten bij zich

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 05:53

De manier van voorstellen blijft natuurlijk wel belangrijk en Lotje Schoots en de mensen van Hexagon kunnen dat goed. Ze hebben er veel ervaring in, weten het beste uit de paarden te halen en hebben daarnaast de mensen om zich heen om van te voren al de niet kans hebbende paarden eruit te shiften. Ik denk dan ook dat het niet de naam is die maakt dat ze steeds bovenaan staan maar wel de ervaring en de begeleiding. En de goede paarden natuurlijk. Ik heb of de oefenavond 2 paarden van lotje gezien en dat waren toch echt wel hele fijne paarden die al met veel kracht en swung door de baan gingen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 11:05

Trouwens de winnaar bij de 4-jarigen in Vrouwenpolder is ook een niet-kwpn'er. Daarom misschien dat het zolang duurde voordat de uitslag verscheen.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 11:56

morgen loopt er 1 van onze 4 jarigen mee in dronten
metall x gabor gereden door engie kwakel
utah ronaldo x balfzug zou ook mee doen maar deze is net verkocht
we hopen op umbro
word morgen voor ons een drukke dag
3 van onze 3 jarigen gaan voor de keuring
volumnia rivermen x arleet z
vesta utopia democraat x partout
valeur mantovani x cabuchon
voor het voorlopig keur schap 2 merries
voligin pasific x concorde
viva liwanda stravinski x krack c
en nog 2 veulens
1 hengst veulen van rhodium x jazz
dus een druk schema
en veel vlecht werk
1 merrie veulen oo seven x metall

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 11:12

Wie is van plan naar de voorselectie in Veghel te gaan? Ben namelijk benieuwd hoe Ubenter = Osmium x Belisar het gaat doen en kan zelf helaas er niet naar toe. Wie houdt hem voor mij eens even in de gaten en kan en wil berichten?

Rhythm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 09:16

LDRD schreef:
Bij de 4 jarigen is mijn OOseven ook door!

Komt vast door de goede training