Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rockey schreef:URANIUM W - 01.10145 - STEKELHARIG ZWARTBRUIN - HENGST
METALL X WOLFGANG KEUR
AMAZONE: LYNNE MAAS
[/img]
LDRD schreef:rockey schreef:URANIUM W - 01.10145 - STEKELHARIG ZWARTBRUIN - HENGST
METALL X WOLFGANG KEUR
AMAZONE: LYNNE MAAS
[/img]
Eens, dat was echt een hele aparte, die is mij ook zeker bijgebleven!
saluut schreef:Memiro had écht pech!! Toffee, haar merrie, moest 's ochtends voor de keuring voor 'voorlopig keur' komen. Dat werd ze, ze mocht zelfs door naar de kampioenskeuring later op de dag. Die viel helaas tegelijk met haar starttijd voor de pavocup dus dat hebben we toen verzet. Toffee werd reserve kampioen van Utrecht in de kampioenskeuring en daarna hebben we snel de merrie opgezadeld omdat ze ook nog pavocup moest rijden. Toffee liep super fijn op het voorterrein en ook de eerste rondjes in de ring gingen heel erg goed. Alleen toen de tuigpaardrubriek op het veldje verderop begon ging het mis. Ze had natuurlijk 's ochtends en diezelfde middag ook al voor een zweep en een rammelend bakje weg moeten rennen voor de keuring. Maar met die tuigpaarden maakte de zweep wel hele harde knallen. Ze raakte helemaal in paniek en Memiro heeft helemaal niks meer kunnen laten zien. Geen stap, geen verruimingen in galop (die was één en al ruim en hectisch) geen schouderbinnenwaarts, géén halsstrekken. Ik had eigenlijk verwacht dat ze met 50 punten naar huis kon vertrekken. Uiteindelijk kreeg ze nog 60.... Jammer maar helaas.
QuijoSavan schreef:zucht nog geen uitslag vrouwenpolder
BettyLove schreef:Het blijft toch altijd wel een beetje zo dat de mensen met een naam zoals lotje Schoots of hexagon sneller boven aan komen te staan en dat is niet altijd zo omdat ze goede paarden hebben maar ook bekend zijn.
Vorig jaar heb ik veel mooiere paarden zien lopen dan de winnaar...mja dat zul je altijd wel blijven houden wat wel jammer is.
LDRD schreef:Bij de 4 jarigen is mijn OOseven ook door!![]()
![]()