Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liza van loon schreef:Nou ik doe dus toch mee, mijn ouders komen een dag eerder thuis en ik kon me nog bijschrijven.
M1 pony's dus
M2 en M1 is bij elkaar gevoegd, dus we zijn concurrenten soof![]()
Melanie15 schreef:liza van loon schreef:Nou ik doe dus toch mee, mijn ouders komen een dag eerder thuis en ik kon me nog bijschrijven.
M1 pony's dus
M2 en M1 is bij elkaar gevoegd, dus we zijn concurrenten soof![]()
En Melanie
mylo schreef:zijn er nog mensen die aan het eind van de dag moeten starten zaterdag ?? Ik moet nl om 5 uur rijden !! misschien kan ik nog wat mede bokkers bekijken voor die tijd ???
Citaat:Zien we elkaar nog eerder dan gepland.Waarschijnlijk moet ik ongeveer rond dezelfde tijd als jij.
Ik denk rond kwart over 11, maar ze zouden het er vandaag opzetten.
Javelin schreef:Zag trouwens dat er op 5 mei in de springring ook tuigpaarden'wedstrijd' is. Begint om 10.00 uur. Lekker als je dan in de buurt van de springring moet dressuren. Veel succes allemaal!
mylo schreef:zijn er nog mensen die aan het eind van de dag moeten starten zaterdag ?? Ik moet nl om 5 uur rijden !! misschien kan ik nog wat mede bokkers bekijken voor die tijd ???
sophie_kurk schreef:ow liza leuk dat je dan ook meedoet! maar zouden ze echt de M1 & M2 bij elkaar voegen.. wel gek want er zijn van beide klasses genoeg deelnemers.
Melanie15 schreef:Javelin schreef:Zag trouwens dat er op 5 mei in de springring ook tuigpaarden'wedstrijd' is. Begint om 10.00 uur. Lekker als je dan in de buurt van de springring moet dressuren. Veel succes allemaal!
O, o, dat zullen de M en Z ringen wel weer zijn. Gaat ze wel lekker van showen