Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hahah
Samsam schreef:ik heb het secretariaat gemail gister, wanneer de startlijst kwam...... gister of vandaag!
ik hoop dat ze snel online komen, ben heel erg benieuwd?!! wie van jullie gaat trouwens naar de feestavond ?? en weet iemand wat je daar aan zou moeten ?? :S

ik weet niet of ik erheen ga, k zal wel nie mogen van mn ma
stinkmodder
ik wil wel
dan ga ik welmet jullie
haha iig dat zeggen we tegen mn ma

MiEpPrInZ schreef:Helaas het zit er niet in om mee te doen voor PrinZ en mij, hij heeft waarschijnlijk nogal lomp gedaan en daardoor zijn knie zwaar gekneusd... zoiezo 10 dagen ontstekingremmers dus dat betekend de maandag ervoor dat hij ze voor het laatst krijgt... en ik (en de veearts) weten niet wanneer hij rad loopt.... dus het zekere voor het onzekere... straks even afmelden.

MiEpPrInZ schreef:Tnx! Gelukkig gaat het alweer erg goed met hem
Tis helaas iets te ver weg om even te komen kijken...
doen er ook mensen in Almelo die ook naar Vriezenveen gaan? Dan zie ik die misschien als nog
Maar echt super dat de proeven zo netjes aansluiten!
)
jij hebt echt ideale tijden, jij hebt gewoon geen enkele dag vroeg opstaan, kei banketstaaf
haha
haha het kwartje valt erg snel he
jij rijdt volgens mij steeds iets van 3 proeven voor mij!!! dan kunnen we meeten op het paard en ernaast
in de stal, gezellig hoor
ik heb er zo'n zin in
jullie ook??