Indoor Brabant

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Re: Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:48

Dan zullen we het waarsch. nooit te weten komen. Barclay ging er iig flink van aan de stuiter. Hij zal wel flink gebaald hebben naderhand. Maar het was echt zo'n vaag handgebaar en de muziek was ook mee-klap-muziek, vandaar...

Het waren iig veel leuke kuren om te zien, hoewel ik de Duitsers' muziekkeuze wat pompeus vond en de Zweden daarentegen, met de Abbamuziek, super goed bedacht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:56

Lussan's kur vind ik vreselijk. Die rijdt al 10 jaar op dezelfe muziek.

Guiness heeft vorig jaar nog bij ons op stal gestaan tijdens Falsterbo. Die staat de hele dag met beschermers aan op stal, en krijgt ultrasound dekens op en dat soort dingen.

Ik geloof dat Lussans groom een hartverzakking kreeg bij ons op stal. Wij gaan iets makkelijker met de dieren om.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:02

Je zegt het precies goed, het zijn nog altijd dieren.... soms heb ik wel het idee dat we er te menselijk mee omspringen.

En dan die naam van Zu Zayn Wittgenstein, ik vind het nog steeds hilarisch. Ich bin Fräulein Zu Zayn Wittgenstein und ich komme hinein.... Haha! Kweethet, daar mag je niet om lachen, maar mag gniffelen wel? Bloos

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:02

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:15

imker schreef:
En dan die naam van Zu Zayn Wittgenstein, ik vind het nog steeds hilarisch.

Dat is de Deense koninklijke familie Knipoog

Ik schijn als hetzelfde accent in mijn Zweeds te hebben. Dat heb ik maar als een compliment opgevat Knipoog

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:21

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=385219
Ik heb ook foto's gemaakt Vork
Ja Sven zal wel balen.
Die naam van Wittengestein was inderdaad bijna niet uit te spreken Tong uitsteken
De zweedse muziek was soms wat te blij, met al die hoge noten Clown
Ik vind de kur van Edward Gal en Jan Brink wel heel erg mooi. Natuurlijk staat de kur van Anky eigenlijk nog op 1. Het klopt gewoon met de beweging en de muziek. Maar inmiddels heb ik hem nu al zo vaak gehoord dat ik nu even graag wat anders hoor ( wanneer krijgt ze weer een nieuwe kur Tong uitsteken ?)

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:24

Vanochtend en vanmiddag ook geweest.
Was wel interessant dat je met de scores mee kon kijken, je ziet toch dat er erg behoudend wordt gejureerd positief dan wel negatief. bv een hele slechte stap wordt vaak gewoon gewaard met cijfers zo rond de 6 daarentegen een hele fijne stap wordt dan gemiddeld beloond met een 7. Ook is opgevallen als er een oefening gewoon goed is zelden hoger wordt gepund dan een 7 behalve als je Anky of Edward heet geloof ik Haha!

In de GPS was Laurens v l erg positief opgevallen, fijn rustig en sympathiek beeld met zeer correct uitgevoerde oefeningen. Krack C verdiende het niet om eerste te worden, die liep ongeveer met z'n schoft als hoogste punt Haha! Haha!
Rare opmerking van Anky tijdens de prijsuitreiking "Voor zijn doen deed Laurens het erg goed ...." Ze zal het wel niet zo bedoelt hebben, maar zo kwam het wel over ig Clown
Je zag bij de scores ZEER DUIDELIJK dat Gribaldi & Krack relatief veel meer 8én kreeg van jury's t.o.v. de concurrentie terwijl dit niet correspondeerde met de oefeningen .....

Dan de Kür
Alleen die punten van Barclay kon ik niet helemaal volgen, piaffe komt er nagenoeg niet uit, net als alle uitgestrekte gangen
Het tweede deel van de Kür vond ik van een zeer hoog niveau. Enkele super combinaties gezien Edward & Anky vond ik toch wel los staan van de rest qua kwaliteit.
Anky verdient eerste geworden met echt werkelijk briljante stukken, piaffe vond ik ook verbeterd.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 09:45

Magique schreef:
Krack C verdiende het niet om eerste te worden, die liep ongeveer met z'n schoft als hoogste punt Haha! Haha!

Nou, als ik de foto's bekijk die zijn gemaakt van Krack C (zie verwijzing hierboven) vraag ik me af waar dan die schoft van Krack is Haha! Haha! Knipoog

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:11

Haha, had ik dus echt niet geweten, als je me niet had verteld dat het van de Royalties uit Denemarken is... evengoed is het wel een grappige/lachwekkende naam, zeker als je hem een paar keer achter elkaar uitspreekt.

Krack vind ik sowieso niet echt een imponerend dier, ik zie er iets aan en ik weet niet wat, kan goed zijn dat zijn oog me niet ligt, maar ik vind het maar niks. Hij zal best goed zijn, maar is niet mijn type

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:32

conny14 schreef:
Ik ben er zelf bij geweest Haha!
Alleen uitslag was niet terrecht...Edward had moeten winnen!!! Hij was gewoon beter als Anky...Ik vind Anky heel goed maar Edward was gewoon deze keer beter!
Ook het publiek was het niet eens met de uitslag van Edward hij had maar 79,550 % en een boe-geroep van het publiek *LOL* (en anky had 83,600%)
En toen Edward de ring uitkwam een applaus niet normaal gewoon!!
En met de uitslag ook Anky 1e iedereen klappen en toen ze riep Edward 2e toen iedereen nog harder klappen en schreeuwen enz. Tong uitsteken
Dus het publiek was ook niet met de uitslag eens maarja....
Het was wel gaaf om te zien vind de kür van Edward ook super mooi!!!

Ik heb het ook gezien en de rede dat Salinero wint was natuurlijk om zijn GEWELDIGE passage en piaffe. Dat kan Lingh gewoon niet zo als sallie,.
en de moeilijkheidsgraad bij de proef van Anky lag gewoon veel hoger. Zoals die pirouette vanuit de uitgestrekte galop. De pirouette's in passage. Ik vind het jammer dat Edward ook niet eens een keer van ANky kan winnen, maar Anky heeft terecht gewonnen.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:36

Heeft niemand de modeshow gezien??

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:38

2 tellen, er liepen wat kinderen in rijkleding over de catwalk.

Even wat anders: lag het nou aan mij, of waren er vreselijk weinig stands dit jaar? Ik vond het iig niets bijzonders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 11:44

De ruitersportzaken hadden vooral kleding bij zich.

Ik vond het duidelijk gedoeld op de wat "chiquere" bezoeker, compleet met sushi-bar en al.

Wij zijn lekker bij de Burger King gestopt op de terugweg Vork

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:12

Mac vind ik lekkerder... Vork Op de terugweg heb ik op Zuid wat Chinees gehaald, was ook goed te eten!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:16

imker schreef:
2 tellen, er liepen wat kinderen in rijkleding over de catwalk.

Even wat anders: lag het nou aan mij, of waren er vreselijk weinig stands dit jaar? Ik vond het iig niets bijzonders.

Is dat een trend???
Geen leuke trouwens, op de hengstenkeuring waren ook aanmerkelijk minder stands.
Zouden de Brabanthallen te duur worden voor stands die betaalbare spullen verkopen, dat zou een slechte ontwikkeling zijn.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:19

Om 14.10 uur is er een voorbeschouwing van het springen.
En om 15.00 uur begint het springen op ned 2 live

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:23

Sarabande, er waren alleen van die stands voor rijke hotemetoten, ik heb 1 ministand van Hyporama gezien, maar dat was het ook wel een heel eind. Verder waren alleen de duurdere spullen vertegenwoordigd, welke veelal geen klap met paarden te maken hadden.
Voorbeeld? Ogen laseren, interieurdecoraties, sushibar, Maison v/d Boer, hondenpenningen graveren en ga zo maar door. Waardeloos eigenlijk, want het is nog altijd een PAARDENevenement, geen show waar je de duurste hebbedingetjes voor in en om je huis kan kopen. Daar hebben ze volgens mij de huishoudbeurs (en voor de rijker bedeelden onder ons, de miljonairsbeurs) voor uitgevonden.
Laat IB het nou maar gewoon bij paarden en aanverwante artikelen houden, daar zijn ze een stuk beter in en krijgen ze ook veel meer omzet.

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 14:14

imker schreef:
Ik ben vandaag ook geweest. Het was een hele toer en ik heb al mijn overredingskracht moeten gebruiken, maar de auto mocht bij de VIPS staan (ivm mijn dikke buik en charmante lach, zullen we maar zeggen) en op een gegeven moment waren alle tribunes op W3 vol. Daar moesten we dan maar op het gangpad gaan zitten.
Maar wederom door de dikke buik en een vriendelijke lach, mochten we schuin tegenover onze eigenlijke plaatsen gaan zitten.

Weet iemand waarom Sven (die was het toch, of vergis ik me nu) eerst zijn hand opstak voor het publiek dat ze mee moesten klappen en daarna niet? Ik vatte (en nu nog niet) hem niet.

Verder: Anky had wel terecht gewonnen, al had ik graag gezien dat het puntenverschil wat kleiner was geweest. 5% was in mijn ogen teveel.
Het publiek ging wel vreselijk uit zijn dak om Edward en dat was geheel terecht, hij heeft een hele nette kur neergezet en hij is hard op weg om de nieuwe Anky *Hanky* te worden van Nl.!!!

Ik denk dat Sven zijn hand opstak om aan te geven dat de muziek harder moest... niet dat het publiek mee moest gaan klappen!

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 14:22

Dat denk ik ook Haha!

Maar weet iemand hoe het liedje uit edward's kür heet van de drafgedeelte het is in iedergeval van DJ Tiësto maar hoe heet het ook alweer Bloos

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 14:23

Dat zóu kunnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien de muziek bij iedereen even hard stond. Plus het feit dat hij het publiek aankeek toen hij zijn hand ter hemelen richtte Haha! ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:01

dennis (clubgenoot) winnaar springen pony's!! SUPER!!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:05

Wel gaaf dat Anky weer gewonnen heeft en Edward twee he! Haha!
Echt balen dat ik niet twee dagen mocht, had graag de Wereld Beker gezien Verdrietig

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 17:52

net het springen op tv gezien, wat een barrage hey pfieuw Tong uitsteken

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 17:54

patries_kjp schreef:
net het springen op tv gezien, wat een barrage hey pfieuw Tong uitsteken

Ik werd net weggeroepen, wie heeft er gewonnen

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:00

meredith heeft gewonnen schöder was 2e ... hij haalde de tijd net niet.. maar wel top gereden..