Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
imker schreef:En dan die naam van Zu Zayn Wittgenstein, ik vind het nog steeds hilarisch.
Magique schreef:Krack C verdiende het niet om eerste te worden, die liep ongeveer met z'n schoft als hoogste punt![]()
![]()
conny14 schreef:Ik ben er zelf bij geweest![]()
Alleen uitslag was niet terrecht...Edward had moeten winnen!!! Hij was gewoon beter als Anky...Ik vind Anky heel goed maar Edward was gewoon deze keer beter!
Ook het publiek was het niet eens met de uitslag van Edward hij had maar 79,550 % en een boe-geroep van het publiek(en anky had 83,600%)
En toen Edward de ring uitkwam een applaus niet normaal gewoon!!
En met de uitslag ook Anky 1e iedereen klappen en toen ze riep Edward 2e toen iedereen nog harder klappen en schreeuwen enz.![]()
Dus het publiek was ook niet met de uitslag eens maarja....
Het was wel gaaf om te zien vind de kür van Edward ook super mooi!!!
imker schreef:2 tellen, er liepen wat kinderen in rijkleding over de catwalk.
Even wat anders: lag het nou aan mij, of waren er vreselijk weinig stands dit jaar? Ik vond het iig niets bijzonders.
imker schreef:Ik ben vandaag ook geweest. Het was een hele toer en ik heb al mijn overredingskracht moeten gebruiken, maar de auto mocht bij de VIPS staan (ivm mijn dikke buik en charmante lach, zullen we maar zeggen) en op een gegeven moment waren alle tribunes op W3 vol. Daar moesten we dan maar op het gangpad gaan zitten.
Maar wederom door de dikke buik en een vriendelijke lach, mochten we schuin tegenover onze eigenlijke plaatsen gaan zitten.
Weet iemand waarom Sven (die was het toch, of vergis ik me nu) eerst zijn hand opstak voor het publiek dat ze mee moesten klappen en daarna niet? Ik vatte (en nu nog niet) hem niet.
Verder: Anky had wel terecht gewonnen, al had ik graag gezien dat het puntenverschil wat kleiner was geweest. 5% was in mijn ogen teveel.
Het publiek ging wel vreselijk uit zijn dak om Edward en dat was geheel terecht, hij heeft een hele nette kur neergezet en hij is hard op weg om de nieuwe Anky *Hanky* te worden van Nl.!!!
patries_kjp schreef:net het springen op tv gezien, wat een barrage hey pfieuw