Chaam SGW 20 maart!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: Chaam SGW 20 maart!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 20:20

Zeker nadat Flap op zijn website stond Boos! Was wel grappig om te horen Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 20:32

Ik vond er toen anders niets aan Clown Ben zelden zo pissig geweest...Bloos!

We gaan offtopic Clown Ik heb echt zin in Chaam Ja Krijg steeds meer de crosskriebels Ja

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:59

En anders ik wel Gomir (crosskriebels he... Knipoog )

Ik kon vandaag eindelijk weer is een buitenritje maken na al die sneeuw en vorst! Lucky was knetter gek, er was niks aan te houden dus ik heb haar maar lekker laten galloperen... (nog een heel spektakel gehad onderweg, maar dat verhaal zal ik wel plaatsen bij de SGW Mutsen ! Haha!)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 22:05

Ik ben van plan om morgen te kijken of het bos bij ons ook een beetje te rijden is. Ik wil toch graag nog wel een keer buiten hebben gereden voor ik de cross in ga met Djinny. Ik heb geen zin dat ze tijdens de cross helemaal uit haar plaat gaat. omdat ze dan al 2 weken geen bos heeft gezien.
Al 1,5 week niet buiten kunnen rijden en Djin heeft dat echt nodig. Moet echt effe lekker uitwaaien en een stevig galopje doen met haar, anders rijd ik de cross in 4 minuten uit ben ik bang............. Haha!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 22:30

ik doe de laatste tijd ook lekker veel buitenritjes, alleen maar beetje in de bak is ook zo saai.
dan wordt Cindy helemaal sjaggie Tong uitsteken

pindakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 22:32

Chantal, ik moet in Chaam twee keer direct na jou rijden in de L paarden .. (ben alleen niet zo'n actieve bokker Bloos )

Weet iemand al hoe het er voor staat met de bodem in Chaam op dit moment?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 22:51

ik heb ook vandaag weer voor het eerst buiten gereden, en dta was hard nodig! Maar het is hier niet zo geschikt om echt te trainen, dus ik denk etrover morgen even over het strand te galopperen! Dan is ie weer helemaal fris lijkt me Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 23:00

pindakaas --> Wat leuk!!! Moeten we wel even meeten he! Knipoog Oh en bij voorbaat, sluit je ogen svp als ik aan het dressuurrijden ben, dat is echt een regel rechte ramp met deze paarden.... Bloos

pindakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 00:40

Chantal ---> Dat meeten zal wel goedkomen, het is onmogelijk dat we elkaar niet zien met deze startvolgorde ... Ik ben trouwens ook niet zo'n ster met dressuur, zeker niet bij de eerste buitenwedstrijd van het seizoen (gelukkig hebben we de cross nog, hopen dat dat wel goed gaat) Knipoog .

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 01:09

Leuk, een nieuwe SGW-bokker in aantocht *LOL*

IK heb je verhaal gelezen Chantal, lekker stel bij elkaar zijn jullie Tong uitsteken
Ik ga morgen lekker het strand op met Roofer Ja

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 11:20

Dooi redt SGW op recreatieterrein 't Zand.

CHAAM - Hindernissen afvlaggen. Fluitjes testen. Kachels bestellen. Vette hap regelen. Extra koffie en soep inslaan. Bospaden opharken.

Pieter Geerts, voorzitter van de Chaamse ruitersportvereniging Trouwe Kameraden, heeft nog veel meer op zijn lijstje. Dat moet nu in e hoogste versnelling afgewerkt worden, want de dooi is ingevallen. En dat lijkt de redding voor de nationale openings-samengestelde wedstrijd die voor zondag gepland is op recreatie-terrein 't Zand in Alphen. Pieter Geerts: De situatie was echt nijpend want met vorst in de grond kan het niet. Als nu de weersvoorspellingen een beetje kloppen, dan zijn we gered. We zijn altijd gewoon doorgegaan met de voorbereidingen. Iedereen is enthousiast. Nu de zaak nog even op scherp zetten.
Grote aanpassingen aan het klapstuk van de wedstrijd, de cross-country, zijn tot nu toe achterwegen kunnen blijven. Wel houdt het bouwerstrio Toon Voermans, John Eikholt, Kees Voermans de vinger nauwlettend aan de pols. In overleg met KNHS- vertegenwoordiger Gilles Quist hebben we het gevraagde tempo in de cross verlaagd met twintig meter per minuut teruggebracht, omdat de voorbereiding voor de meeste paarden niet optimaal kon zijn. verteld Toon Voermans.
Voor de Z-klassers betekend dat toch nog altijd vijfhonderd meter per minuut. De hindernissen worden niet verlaagd.
Daar wringt de schoen niet. Het zal voor de paarden vooral een conditionele kwestie zijn.
Het aantal bezoekjes aan de internet-site ( www.sgw-global-e.nl ) loopt naar de tweehonderd per dag en het secretariaat wordt overstelpt met telefoontjes. Vooral uit het noorden des lands. Kan het doorgaan? Dat ziet er nu wel naar uit.
Wat de ijsmeester is voor een Friese elfstedentocht, dat is Pieter Heestermans voor de wedstrijdbodem.
Ik ga een paar snipperdagen aanvragen, want nu wordt van iedereen verwacht dat alles op alles wordt gezet. Voordeel is dat de grond mooi vast ligt. Met een veldeg van negen meter breed ga ik twee keer door de bodem van het dressuurterrein trekken. Dat moet volstaan. Als het redelijk droog blijft tenminste, want aan een natte bodem kun je niet veel doen.

Dit stond vanochtend bij ons in BN De Stem. het regionale dagblad.
De vooruitzichten voor de SGW zijn dus goed!!!

Groetjes

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 12:15

mooi zo!!!!!!!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 12:35

*o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/*

Ehm, de cheerleaders doen het bij mij niet meer...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 12:52

Mijn cheerleaders doen het ook niet maar we weten wat je bedoelt scum.

Als mijn hand meewerkt ben ik helemaal blij Clown en zie ik jullie de 20ste

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 13:51

Ah top!!!!!

Ik heb er helemaal zin in!

Beide paarden heb ik deze week nog even heerlijk buiten kunnen rijden (een wat langere rit) dus volgensmij zijn ze wel klaar voor Chaam! Helaas niet nog even wat cross hindernissen kunnen springen, maar goed, de eerste paar cross hindernissen in Chaam zien we dan maar als oefening... Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 16:00

Ik weet wel hoe ik dit forum kan tricken....

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Extreme duivel

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 19:59

oeh dat ziet er goed uit!
ik heb er echt kei veel zin in!! Haha!
nog 9 daagjes voor mij Tong uitsteken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:12

AnneMieKe_89 schreef:
oeh dat ziet er goed uit!
ik heb er echt kei veel zin in!! Haha!
nog 9 daagjes voor mij Tong uitsteken

Ik wil niet banketstaaf doen, maar ik mag zondag al een rondje! En dan de 20e weer!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:53

Nog 1 dagje voor mij en ik weet of ik over 9 daagjes mee kan doen Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:46

Nog een kleine 57 uur voordat ik vertrek naar Chaam..... Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 23:14

Spannend hoor. Ik kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt Chantal. En GvdT, ik zal duimen voor je dat het gips eraf mag. En dat je daarna niet teveel last ermee hebt.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 14:31

Geen Chaam voor mij Huilen Het gips is er af alleen is de breuk nog lang niet geheeld dus ik mag pas over 2 weken rustig beginnen.

Ik hou me hier wel aan want een cross missen is balen alleen heb ik geen zin in een ongelukkig handje voor 1 wedstrijd.

Etten leur wordt nog een vraag maar volgens de chirurg moet het haalbaar zijn.

Ik wacht dus rustig af. A.s. zondag ben ik er wel ik help de oudste deelnemer in de cross Knipoog dus als je een oude man ziet en iemand met een hand in een mitella dan ben ik het Haha!

Iedereen veel succes

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 14:45

Ontzettend jammer voor je GvdT, maar wel een verstandige beslissing!
Ik zal naar je uitkijken (kan niet missen met je mitella) Knipoog

Zo, hoe oud mag die meneer dan wel zijn? 80??? Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:25

Ik geloof dat ie 65 of zo is misschien nog wel ouder Bloos
Hij heeft nr 121

Gomir kunnen we niet samen de cross lopen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:36

GvdT schreef:
Ik geloof dat ie 65 of zo is misschien nog wel ouder Bloos
Hij heeft nr 121

Gomir kunnen we niet samen de cross lopen

Nou, petje af hoor, als je op die leeftijd nog SGW rijdt! Heet die meneer soms Jan van zijn voornaam? Want dan "ken" ik hem denk ik wel van gezicht.