Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Wat ga je eraan doen??
Aimee schreef:Sjeeeezzzz.... CGJ, alsof het einde van de wereld is bereikt als iemand het voor elkaar heeft gekregen niet meer als eerste te moeten starten. Kennelijk heeft die persoon daar moeite mee, vind ik eerlijk gezegd zieliger voor die persoon dan voor de rest van het deelnemersveld. En van jou vind ik het - ook heel eerlijk gezegd - nogal zielig dat je over zo'n actie zo'n ophef maakt...![]()
Waar maak je je druk om? Besteed die energie lekker aan je eigen rijden en zorg dat je die ruiters er allemaal uit rijdt, liefst nog als eerste starter. Dan heb je ze veel harder te pakken dan door welke andere actie dan ook.
CGJ12 schreef:Wel allemachtig.
Jij haalt me nu helemaal even het bloed onder nagels vandaan..........
Aimee schreef::wow: Ik geloof dat ik hallucineer want ik geloof hier te lezen dat CGJ me gelijk geeft, maar dat zou hij toch nooit doen?!:D
KarinvdM schreef:CGJ is ook maar een mens...
GeJe schreef:Om toch maar even terug te komen op mijn voorstel van "gesponderde dressuurprotocollen".... Nog steeds niks gehoord hoor
Gerrie schreef:btw waar kan ik de startlijsten en de regiosite van Drenthe vinden?
Via die geweldige (NOT) site van de KNHS is ie voor mij onvindbaar...