Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Wie weet ben ik er ook. Mn moeder moet daar de hele dag zijn en anders ga ik mss wel met Kylan mee.
MissSisa schreef:Bart.............. in het L DE??? Hen ik gezien, roodschimmeltje???
Shanna16 schreef:MissSisa schreef:Bart.............. in het L DE??? Hen ik gezien, roodschimmeltje???
Jepp!
sophie_kurk schreef:hester had helaas heel veel pech, toety was ineens kreupel tijdens het inrijden, en dan ook stokkreupel. Waarschijnlijk zit het in zijn schouder, en nu maar hopen dat ze volgende week in de M2 wel kan starten op de gelderse
sophie_kurk schreef:hester had helaas heel veel pech, toety was ineens kreupel tijdens het inrijden, en dan ook stokkreupel. Waarschijnlijk zit het in zijn schouder, en nu maar hopen dat ze volgende week in de M2 wel kan starten op de gelderse
Ctal schreef:Was op mn voicemail ingesproken dat ik ook mee mag doen op de gelderseWeet alleen nog nie of t zo'n lekker plan is
Ctal schreef:Mja :S![]()
Ik weet t niet, op de bodem in Putten loopt ie altijd zo verrot, veel te hard![]()
En ik verpest elke keer de geldersedus eigenlijk heb ik daar geen zin in. Maar vind t ook wel leuk dat ik mag!
Ctal schreef::) Ik heb toch maar gebeld dat ik meedoe![]()
Wijze woorden van jou iigOok lekker boeiend als ik verlies ( K dek mezelf vast in
)
Ctal schreef:We zien t wel![]()
Ik heb t proefje vandaag maar eens gereden, deze heb ik namelijk nog nooit gereden. Mjah alleen dat galopstukje is irritant..omdat ik m soms niet helemaal perfect terugkrijg uit de middengalop en je dan bij A gelijk moet afwenden en die contragalop moet rijden![]()
Mjah we zien t wel, ze hebben hier zover ik weet iig geen enge tribunes want dat was in de L2 indoor n probleemMjah Kylan, jij doet toch ook mee in de M2? Hoe laat moet je?