Lunteren: Lunaruiters(Rabobank Talenten Plan)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:05

nee dit is mijn verzorgpony.
ze heeft enkel gesprongen....

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:21

He wat grappig, ik had dit hele topic gemist. Ik heb ook meegedaan in het M-springen bij de D-pony's. Ging wel lekker, maar helaas 2 balkjes.

Sophie_kurk, klopt het dat jij bij het springen uitgebeld werd? Als jij dat was.. dan heb ik je gezien Haha! (wel balen van die weigeringen natuurlijk...)

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:42

Ctal schreef:
Haha ja idd.
Wat waren je punten dan?
T nare was dat mn 2e proef volgens mij en mn moeder veel beter ging dan de 1ste proef.
Maar de eerste proef was ik onwijs gematst, de 2e proef juist afgezeken Tong uitsteken Soms begrijp ik er ook helemaal niets van.

Je hebt iig je wp, en n prijs, jammer genoeg niet die 2wp. Maarja, ik woon er kwartiertje rijden van vandaan dus we dachten, dat drinken doen we thuis wel Schijnheilig Tong uitsteken

Had 158 punten... Was dus niet erg hoog gejureerd in die ring, maja ik heb me wp dus dat scheelt me weer... nou moet ik er zaterdag nog 1 binnenhalen en dan kan ik alsnog naar de Z (al zou het wel wat makkelijker gegaan zijn als ik ze in 1x had gehaald...

Voor ons was het 3kwartier rijden en wij gaan er dus ook niet meer naar toe... Je moeder zei al dat ik nog makkelijk had kunnen rijden omdat jou proef ook beter ging dan de 1e proef, magoed ik had er zelf totaal geen zin meer in en misty wou ook niet meer (die ging zelfs staan schrapen, iets wat ze normaal nooit doet...) dus ik had het daar wel gezien... Scheve mond

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 21:52

LMsWinnetou schreef:
He wat grappig, ik had dit hele topic gemist. Ik heb ook meegedaan in het M-springen bij de D-pony's. Ging wel lekker, maar helaas 2 balkjes.

Sophie_kurk, klopt het dat jij bij het springen uitgebeld werd? Als jij dat was.. dan heb ik je gezien Haha! (wel balen van die weigeringen natuurlijk...)

it staat in haar profiel bij die wedstrijd: 11 september lunteren niet afgemaakt

Ik heb met haar verder eigenlijk helemaal niet over het springen gepraat dus ik weet niet precies wat er was. Misschien weigerde hij meteen en voelde ze dat het geen zin had o verder te gaan ofzo. Rikky heeft zo zn buien Rolleyes

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:17

ik was toeschouwer Haha! kwam ff bij een paar lesklanten kijken en een beetje ouwehoeren daar. Had daar 's avonds toch feest OK dan!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:23

hij begon idd al gelijk met weigeren, ik werd boos en toen kreeg ik em niet meer richting hindernis :S ik d8 van nou ik ga er maar uit.. en spring gewoon de inspringdingen nog een keer.. beetje jammer dat rikky weer weigert, probeer het nog 1 keer in hulshorst en anders ga ik wel een par keer een oefenparcour doen.

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:03

Ctal schreef:
Als ik iets in de krant zie staan, want meestal komen de wp en prijzen van de club id krant bij sportuitslagen, dan zal ik t ook doorgeven Knipoog

Oh super, thanx alvast! (wist niet dat die uitslagen zelfs de krant haalden!)

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 12:00

WAUH Danielle!!
super joh!!!
en wat een spullen heb je gewonnen zeg!!
met zulke superpunten mag dat wel:D:D

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:10

sophie_kurk schreef:
hij begon idd al gelijk met weigeren, ik werd boos en toen kreeg ik em niet meer richting hindernis :S ik d8 van nou ik ga er maar uit.. en spring gewoon de inspringdingen nog een keer.. beetje jammer dat rikky weer weigert, probeer het nog 1 keer in hulshorst en anders ga ik wel een par keer een oefenparcour doen.

Vervelend.. Maar dan had ik dus wel de goeie voor me. Wij hadden elkaar ook in Hilversum gezien weetje nog?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 17:18

sophie_kurk schreef:

Had ik het toch goed geschat, rikky is te voorspelbaar Tong uitsteken Wel balen dat ie weer zo stom deed Boos!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:33

Hanneke_S schreef:
Oh super, thanx alvast! (wist niet dat die uitslagen zelfs de krant haalden!)

Haha nou heel klein altijd hoor Tong uitsteken En alleen van de ponyclub. Gewoon bij de sportcijfers. Zal zometeen de krant van vandaag eens uit de brievenbus halen.

Jammer zeg Sophie! In ede ging die ook al niet lekker he? Mjah hoop dat t t de volgende keer beter gaat!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:41

sophie_kurk schreef:

ja dat had ik gezien, ik was aan het losrijden en ineens zag ik rikky die niet meer wou en zag hem ineens van de hindernis weggaan en de andere kant opgaan dus dacht al van ojee die wil niet meer

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:50

Hmm nou HAnneke, er stond weer niets in, alleen van de schaffelaartjes.

Weet t ook niet, misschien dat ze t samen pakken met de wedstrijd van a.s zaterdag Verward Die is namelijk in kootjebroek zelf. Zal wel kijken hoe ze t daar doet. Want ik moet pas na haar rijden dus punten zullen er dan wel hangen.

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 06:37

o na ja geen probleem hoor! 't het is ook niet zo onwijs belangrijk, maar was even nieuwsgierig Knipoog Maar succes zaterdag alvast!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 06:58

Het is ook leuk om te weten!~begrijp ook niet waarom het er niet inkomt.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 15:43

De startlijsten zijn nog steeds niet online, denk toch dat ze er niet komen. Ik zal wel ff mailen, naar de wedsite of ze nog komen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:46

liza van loon schreef:
De startlijsten zijn nog steeds niet online, denk toch dat ze er niet komen. Ik zal wel ff mailen, naar de wedsite of ze nog komen.

Misschien schaamden ze zich voor het gedrag en gedoe op de wedstrijd en hebben ze daarom alles verwijderd (er staat nl ook geen startlijst of wat dan ook meer van hun op) Schijnheilig

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 17:15

Ja stomme organisatie Tong uitsteken Ik heb gemaild, ik zet hier wel neer wat ze zeggen over de uitslagen.

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:11

wow super zeg, ben benieuwd!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:14

haha ben ook benieuwd wat ze zeggen, als ze iig terug mailen Knipoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:33

hehe ja idd, Als ze terug mailen Haha! Schijnheilig

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 19:49

Uitslagen zijn eindelijk online, heeft even geduurt Rolleyes