Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ctal schreef:Haha ja idd.
Wat waren je punten dan?
T nare was dat mn 2e proef volgens mij en mn moeder veel beter ging dan de 1ste proef.
Maar de eerste proef was ik onwijs gematst, de 2e proef juist afgezekenSoms begrijp ik er ook helemaal niets van.
Je hebt iig je wp, en n prijs, jammer genoeg niet die 2wp. Maarja, ik woon er kwartiertje rijden van vandaan dus we dachten, dat drinken doen we thuis wel![]()
LMsWinnetou schreef:He wat grappig, ik had dit hele topic gemist. Ik heb ook meegedaan in het M-springen bij de D-pony's. Ging wel lekker, maar helaas 2 balkjes.
Sophie_kurk, klopt het dat jij bij het springen uitgebeld werd? Als jij dat was.. dan heb ik je gezien(wel balen van die weigeringen natuurlijk...)
sophie_kurk schreef:hij begon idd al gelijk met weigeren, ik werd boos en toen kreeg ik em niet meer richting hindernis :S ik d8 van nou ik ga er maar uit.. en spring gewoon de inspringdingen nog een keer.. beetje jammer dat rikky weer weigert, probeer het nog 1 keer in hulshorst en anders ga ik wel een par keer een oefenparcour doen.
sophie_kurk schreef:hij begon idd al gelijk met weigeren, ik werd boos en toen kreeg ik em niet meer richting hindernis :S ik d8 van nou ik ga er maar uit.. en spring gewoon de inspringdingen nog een keer.. beetje jammer dat rikky weer weigert, probeer het nog 1 keer in hulshorst en anders ga ik wel een par keer een oefenparcour doen.
Hanneke_S schreef:Oh super, thanx alvast! (wist niet dat die uitslagen zelfs de krant haalden!)
liza van loon schreef:De startlijsten zijn nog steeds niet online, denk toch dat ze er niet komen. Ik zal wel ff mailen, naar de wedsite of ze nog komen.