Verlos ons van Frits!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:18

Gerrie schreef:
Ik denk Antoinette, als je nu Lingh ipv Rusty door die laatste meters zag gaan en met zo'n verslag dat je daar minder problemen mee had gehad Knipoog

De laatste meters? 5:30 minuten lang Verward
Het begin was juist het ergst naar mijn mening, daarna werd het wel iets beter omdat hij er zelf achterkwam dat hij adem te kort had.

Ik ben dan meer met de NL. tv eens dat je in spanning (dus met je mond dicht) gaat zitten kijken.
Dan op het einde uit je dak gaan

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 19:22

Dan ben je er zeker niet bij geweest in Nijmegen toen Lingh in de baan kwam..
Voor de proef ging het publiek al uit zijn dak

En de man die door mijn oortje sprak zat ook mee te genieten!

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:18

joke20 schreef:
of laat edward comentaar geven die er nu toch

en dat doet hij ook SUPER!!! ha ha ha, leuk hoor de hele morgen dressuur,
ons mailprotest heeft toch vruchten afgeworpen *LOL*

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:30

Het is misschien wel slim om ze even te bedanken (en gelijk even vragen of ze alle springen ook uitzenden Haha! )

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:33

lies schreef:
Het is misschien wel slim om ze even te bedanken (en gelijk even vragen of ze alle springen ook uitzenden Haha! )

Heb ik ook gedaan, want ik waardeer het enorm!

Romy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:57

Zegt ie tijdens de pirouette: Wat een mooie piaffe! Ik lachte me rot. Nu Edward Gal meepraat is het trouwens wel een stuk leuker, maar Frits moet zn mond houden. K ga haast naar de Duitse zender kijken.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:03

Edward was super!!!!!
En toch weet Frits nog fouten te maken. Die spaanse die 2e stond (en Anky 3e) kwam volgens hem vlak na Anky Verward. Anky kwam vlak na haar!!! Maar goed.......dat heeft ie meerdere keren zo gezegd.......

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:04

Ik stem voor Sven & Edward als commentatoren voor de kur op muziek!!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:06

Liever geen presentatoren tijdens de kür op muziek Schijnheilig
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik niets van de muziek kan horen omdat de presentatoren het zo leuk vinden om zichzelf te horen.

Pas na de kür evalueren aub Haha!

Anoniem

manzano schreef:
Edward was super!!!!!
En toch weet Frits nog fouten te maken. Die spaanse die 2e stond (en Anky 3e) kwam volgens hem vlak na Anky Verward. Anky kwam vlak na haar!!! Maar goed.......dat heeft ie meerdere keren zo gezegd.......

Volgens mij bedoelde hij de startvolgorde? Die was namelijk zo geloot...

Samy

JazzOrlando schreef:
Ik stem voor Sven & Edward als commentatoren voor de kur op muziek!!

Dan stem ik mee!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:07

Ik heb de NOS ook een bedankmailtje gestuurd Haha!
Nou niet gaan zeuren over die Frits, het is juist leuk voor de leken dat Frits vragen stelt over de onderdelen. Die paar foutjes zijn toch niet onoverkomelijk?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:07

Antoinette schreef:
Liever geen presentatoren tijdens de kür op muziek Schijnheilig
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik niets van de muziek kan horen omdat de presentatoren het zo leuk vinden om zichzelf te horen.

Pas na de kür evalueren aub Haha!

Das ook nog beter, maar ja als ze toch van die mensen neer gaan zetten dan liever Edward en Sven

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:08

lies schreef:
Ik heb de NOS ook een bedankmailtje gestuurd Haha!
Nou niet gaan zeuren over die Frits, het is juist leuk voor de leken dat Frits vragen stelt over de onderdelen. Die paar foutjes zijn toch niet onoverkomelijk?

Het viel ons al op, maar Frits vroeg wel veel. Edward legde echt wel leuke dingen uit en hielt eigenlijk ook best wel zijn mond, iig meer dan Frits, naja nu was frits helemaal stil!

NOS Bedankt!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:14

LIL schreef:
Volgens mij bedoelde hij de startvolgorde? Die was namelijk zo geloot...

Volgens mij had ie het over de punten. Hij had het steeds over.......die zit vlak na Anky. Dat vlak na...heeft weinig te maken met starten, want zij was de enige na Anky. En het ging steeds over het verhaaltje qua punten. Maar goed......maakt niet uit.

En inderdaad......bij de kür mogen ze voornamelijk hun mond houden ja. Maar dan nog altijd liever Edward dan Frits. Edward's commentaar is tenminste ergens op gebasseerd Knipoog.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:16

Edward weet waar hij over praat!!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:18

Ik vind Frits niet zo storend, hij heeft wel een prettige stem. Het is logisch dat iemand als Edward beter commentaar geeft.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:23

ik hoop alleen dat ze nu voor het springen morgen ook iemand erbij gaan zetten anders krijgen wij opnieuw van dat kleutercommentaar

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:26

Doe Jeroen Dubbeldam, hij zit nu toch thuis omdat de Sjiem niet helemaal top fit is.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:47

Frits constateerde vanochtend ook nog een achterstand van een paar honderdste seconden in de dressuur bij iemand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:49

Ik vond het diepte-interview van Umberto met Anky ook heel erg leuk. Dat kwam al een stuk beter uit de verf dan het praatje van laatst.

Ik ga voor Umberto voor de omlijsting, en dan Sven en Ed voor evaluaties van de kur.

Niet dat ik er veel aan heb, ik doe het straks met de Zweedse commentatoren (die trouwens erg fijn zijn)

@Jura: vind je echt dat Frits zo'n fijne stem heeft? Ik niet namelijk

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:55

Ed gaf super commentaar, zei kort en krachtig wat er gebeurde, niet te diep er op ingaan (het is geen analyse) maar wel erg duidelijk. voor iedereen goed te volgen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:02

Frits moet blijven, anders snappen de mensen het niet meer. Edward is van: dat ging goed en dat is ook mooi, en dat is goed en dan snapt ( buiten ons boktmutsen) niemand er meer wat van. Frits vraagt, verteld over protocollen en waarom er punten bijkomen aan het eind.
Als edward meeleest dan verzoek ik hem om vooral zo door te gaan maar ook wat meer cijfers mee te geven. Dat is goed, dat moet minstens een 8 worden, en dat is goed maar voor een 7.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:07

Edward werd in de loop van de ochtend steeds beter. In t begin was het alleen maar dit gaat netjes, dit mag ietsje meer had het gevoel dat iedereen een super kur reed. late rdurfde hij ook wat negatieve punten op te noemen en emer te zeggen. Je hoorde toen Anky reed echt de bewondering en spanning in zijn stem.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:10

Zep schreef:
Ik vond het diepte-interview van Umberto met Anky ook heel erg leuk. Dat kwam al een stuk beter uit de verf dan het praatje van laatst.

Ik ga voor Umberto voor de omlijsting, en dan Sven en Ed voor evaluaties van de kur.

Ben ik het mee eens!!