Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marije1987 schreef:Ik gok dat Romy Dijkstra Z kampioen wordt bij de pony's, want wat heeft dat meisje toppony's onder de kont!
amondi schreef:In de M1 had ik de tip: Goffenil vd Zeijden met Sister de jeu. In het Z2 zie ik Ilona Mens ookwel winnen alleen vindt Pionier de inspringring altijd eng. okee ik zal wel een gekleurde bril hebben, ze zijn alletwee van Neo Noordwolde.
.. Andere van bokt trouwens ook
succes allemaal !!!!!
HedwigG schreef:ow jammer gjilke die van mij heeft het net een tijdje terug ook gehad..
lekker weertje voor morgen.. het land zal wel lekker nat zijn lopen de pony`s zo voorzichtig wel jammer!
Moet maar voorzichtig rijden, want ik wil liever niet teveel risico nemen en over de kop.. Raf deed het donderdag super in de les en Kim deed ook al weer een beetje normaal dus we zullen zien! Dat er maar veel mensen afmelden wegens het slechte weer en ik alleen er ben!
Gjilke schreef:Ik zou wel....maar Zeno heeft zijn pees verrekt dus helaas pindakaas....
Ben wel wezen banen uitzetten gisteravond, met nog drie mensen van onze club, die ook alle drie niet starten
Dus waag het niet te zeggen dat de dressuurbanen verkeerd liggen ~~}>
Pinacolada schreef:Ik ken haar niet..maar heb toch al enkele vermoedens wie wel eens wat kunnen gaan winnen. En Marije..ik heb eens tegen jou gereden in Franeker met springen kwam ik vandaag achter..haha. Vond het programmaboekje toevallig
Hoe had jij toen gereden? Ik moet jou toen wel gezien hebben!
LuvdaTossa schreef:Hihi mss wel makkelijk om ze geheel in dit topic te plaatsen. L2 en M1 denk ik Barend Schuursma L1 Sjaroon de Lange.... en de rest ben ik niet zo heel zeker van.
:P Maar die maakt ook wel kans.. maar zo zijn er nog veel meer..