Wie mogen er naar de Friese Kampioenschappen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:08

Barend nooit zien rijden. Hier bij ons wint Esther Liano altijd, L1 geloof ik..en de L2 volgens mij ook.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 07:25

In de M1 had ik de tip: Goffenil vd Zeijden met Sister de jeu. In het Z2 zie ik Ilona Mens ookwel winnen alleen vindt Pionier de inspringring altijd eng. okee ik zal wel een gekleurde bril hebben, ze zijn alletwee van Neo Noordwolde.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 08:32

vorig jaar was een meisje van onze kring heel sterk in de L2. Die mocht naar Ermelo. Weet niet meer of ze nu kampioen was of net niet. Was bij de pony's. Ben heel benieuwd hoe iedereen het doet!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:18

Pinacolada schreef:
Barend nooit zien rijden. Hier bij ons wint Esther Liano altijd, L1 geloof ik..en de L2 volgens mij ook.

Barend rijdt IMO sterker dan Ester Liano.

En Sjaroon heeft goede paarden onder haar kont! Dit zijn die paarden uit die oude -lanta stam.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:55

Pony's dressuur zou ik het niet weten verder....daar ken ik vrij weinig van. Zijn 2 van mn club bij, vooral die ene doet het leuk..maar ik denk niet dat degene Fries kampioen word..verder geen flauw idee.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:08

Nou het weer ziet er niet veelbelovend uit

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:23

paniekzaaier!

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:57

marije1987 schreef:
Ik gok dat Romy Dijkstra Z kampioen wordt bij de pony's, want wat heeft dat meisje toppony's onder de kont! Verdrietig

Jah maar ze rijdtook wel netjes hoor!.. Maar ze heeft idd hele goede ponys onder haar kont. Maar ze weet hun ook wel te rijden. Ze heel veel lef enzo. En ze is ook wel beetje kakker. Met leuke ponys maar ze zijn wel allemaal leuke conbinaties!.

Denk dat jij ook wel kans maakt marije. waarom niet. Jount springt ook goed!!! OK dan! .. Succes hé Knipoog Haha!

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:00

amondi schreef:
In de M1 had ik de tip: Goffenil vd Zeijden met Sister de jeu. In het Z2 zie ik Ilona Mens ookwel winnen alleen vindt Pionier de inspringring altijd eng. okee ik zal wel een gekleurde bril hebben, ze zijn alletwee van Neo Noordwolde.

Goffenil rijdt inderdaad heel leuk!. Ik heb daar les van gehad haha altijd vette lol:). Ik gun heb de titel wel Lachen.. Andere van bokt trouwens ook *LOL* Knipoog succes allemaal !!!!! *LOL*

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:17

Ik zou wel....maar Zeno heeft zijn pees verrekt dus helaas pindakaas....
Ben wel wezen banen uitzetten gisteravond, met nog drie mensen van onze club, die ook alle drie niet starten Clown
Dus waag het niet te zeggen dat de dressuurbanen verkeerd liggen ~~}>

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:21

Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, en inderdaad wij deden ook niet mee.
Was wel gezellig!

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 22:24

ow jammer gjilke die van mij heeft het net een tijdje terug ook gehad..

lekker weertje voor morgen.. het land zal wel lekker nat zijn lopen de pony`s zo voorzichtig wel jammer!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:45

HedwigG schreef:
ow jammer gjilke die van mij heeft het net een tijdje terug ook gehad..

lekker weertje voor morgen.. het land zal wel lekker nat zijn lopen de pony`s zo voorzichtig wel jammer!

BAH dat weer zit echt niet mee! Boos! Moet maar voorzichtig rijden, want ik wil liever niet teveel risico nemen en over de kop.. Raf deed het donderdag super in de les en Kim deed ook al weer een beetje normaal dus we zullen zien! Dat er maar veel mensen afmelden wegens het slechte weer en ik alleen er ben! Haha! Tong uitsteken
@ Selena: ik vind ook wel dat ze goed rijd hoor, niks op aan te merken. Maar het gaat er even om dat iedereen met die pony's een Z parcours kan springen en natuurlijk kun je dan veel risico nemen: zij verkend het parcours goed, moet zorgen dat ze de barrage zo snel mogelijk kan rijden en als ze dan foutloos is(wat eigenlijk wel heel logisch is voor hun doen ..) kan ze d'r plat voor.. Dat hebben die pony's al zo vaak gedaan dus dat is echt geen probleem meer voor ze: ze zijn super snel en handig. Als iedereen zo'n pony koopt, wordt het alweer eerlijker, maar opzich toch vreemd dat zo'n pony tegen een pony moet lopen die eerder nog niet gekwalificeerd was.. Dat vind ik tohc meer een prestatie..

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:47

Gjilke schreef:
Ik zou wel....maar Zeno heeft zijn pees verrekt dus helaas pindakaas....
Ben wel wezen banen uitzetten gisteravond, met nog drie mensen van onze club, die ook alle drie niet starten Clown
Dus waag het niet te zeggen dat de dressuurbanen verkeerd liggen ~~}>

Was het terrein toen nog mooi of was het toen al extreem nat? En weet je ook hoe het met de springringen zit? Staat er een leuk parcours/hindernissen??

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:51

Pinacolada schreef:
Ik ken haar niet..maar heb toch al enkele vermoedens wie wel eens wat kunnen gaan winnen. En Marije..ik heb eens tegen jou gereden in Franeker met springen kwam ik vandaag achter..haha. Vond het programmaboekje toevallig Haha!

Haha wat leuk, dat was zeker begin dit jaar, nog binnen en 2x klassiek? Toen startte ik haar voor de 4e x ofzo en was ik 2e! Lachen Hoe had jij toen gereden? Ik moet jou toen wel gezien hebben!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:52

LuvdaTossa schreef:
Hihi mss wel makkelijk om ze geheel in dit topic te plaatsen. L2 en M1 denk ik Barend Schuursma L1 Sjaroon de Lange.... en de rest ben ik niet zo heel zeker van.

Sjaroon de Lange heeft inderdaad goede paarden, ze woont vlakbij mij. Ik moet wel vaak tegen haar springen en meestal wint ze dan van mij, op 1x na in Surhuisterveen! Haha!:P Maar die maakt ook wel kans.. maar zo zijn er nog veel meer..

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 07:04

als het weer niet beter word, en het blijft onweren dan rij ik niet eens naar gorredijk toe..

wat een kl0te weer zeg....

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 07:22

Je hoeft toch niet met de fiets? Petje op, regenjas aan en gewoon gaan.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 07:55

Zijn er nog mensen WEL naar Gorredijk? In de Z1 zijn iig 2 afmeldingen Haha! Wij durven er niet heen te gaan.....

Er is vannacht meer dan 115 mm bij ons gevallen................

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:00

Gorredijk ligt vrij hoog! morgen wordt het beter maar dan zijn de banen aan gort. Heel jammer, maar we gaan wel!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:02

Tja de paarden wilde niet eens op de trailer.... met z'n allen vreselijk doorweekt en radeloos. Alles nat en in de war. Het was gewoon te gevaarlijk om met de ijzers op de klinkers te gaan laden. Eentje is uitgegleden dus toen was het heel makkelijk: Gezondheid paarden gaat voor de FK....

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:06

POEP!
maar nu kun je droog zitten, ieder nadeel hep zun voordeel

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:10

We gaan toch wel Hyper!

Het had daar haast niet geregend Haha! En ze kan later starten Haha!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:11

Opluchting!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:11

Ik ga wel! Dan maar doorregend, en hopen dat ze op de kar wil(gelukkig kan die bijna voor de deur worden geparkeerd..), maar ik wil wel meedoen. Ze zullen waarschijnlijk wel iets rekening houden met het weeer en het terrein lijkt mij.. Maar tohc erg jammer van dit weer... had beter een week eerder gekund.. Maar ik ga er alsnog voor, maar wel heeeeel voorzichtig..