DaniellevA schreef:(Omdat ik natuurlijk bij de door jullie zogenoemde Dressuurtstal van Baalen fanclub of vriendenclub hoor) ~~}>
Tja.. bij dat 1e hoor ik ook

Vriendenclub is nog wat ver weg, maar wie weet ..ooit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nistria schreef:FF tussendoor:
MARLIES EN IMKE GAAN OOK NAAR AKEN!!
(ik weet alleen niet wat voor een consequenties het heeft als ze beter scoren dan het team...)
DaniellevA"]
[quote="Magique schreef:Als je van alle observatiewedstrijden de resultaten bij elkaar optelt heeft Marlies de betere kaarten in handen.
Citaat:Marlies presteerd goed op de kleinere observatiewedstrijden, maar op het moment dat het er écht op aan komt dan valt ze door de mand. Of het nou komt doordat dit een groter concours was, of dat er gewoon nóg veel meer van af hing, of dat het meer dagen was. Het maakt niet uit, feit is dat Sven onder grote druk beter presteerd en dat heb je nodig als vierde teamlid!
Hij voldoet wel aan bovenstaande eisen, Marlies niet. Of Bert dit rijtje hanteerd weet ik niet, zal wel niet. Maar daardoor begrijp ik wel zijn keuze.
Sjuimpje schreef:Hut gaat dur niet om wie hut gegunt wordt, hut gaat dur om welke combinatie van du grootste waarde is voor hut team.
CGJ12 schreef:Dat die keuze dan valt op de minder populaire Sven en niet de razendpopulaire Miss SangYong Korando geeft wel aan dat Bert niet achter het gehuil van de wolven aanloopt en sterk in zijn schoenen staat.
Horsedances schreef:Vorig jaar hoorde ik Coby tegen mijn nichtje Wendy (op de tweede dag van Nijmegen) zeggen, rij maar iets meer behouden, want je staat toch ver genoeg voor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Horsedances schreef:Vorig jaar hoorde ik Coby tegen mijn nichtje Wendy (op de tweede dag van Nijmegen) zeggen, rij maar iets meer behouden, want je staat toch ver genoeg voor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schwung schreef:Leuke discussie,
Tja ga je dan voor save of neem je een risicotje...
In de landenwedtrijd tellen toch de beste 3 resultaten?
Nistria schreef:Hebben de springers eigenlijk een goed team in Athene, Mike??
(ben daar niet zo in thuis..)