Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moowsy schreef:Haha ik ook! Ik zei zo tegen mijn moeder, ik ga met Margon naar Maasbergen, en sgw wedstrijd. Zegt ze... "O, dan moet je even je coupons opsturen he"
Nee maham...als groom.Haha.
Maar ik wilde eigenlijk wel met die oefencross meedoen..als dat kon, en alsie niet te hoog was. Maar ze(mijn paard) heeft een klap gehad in het land, dus dat gaat helaas niet.
Margon schreef:http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... 2563f0bcb3
DE STARTLIJSTEN
IK STA ER BIJ:#:#:#:# JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
chantal_cs schreef:Even het lijstje weer overgenomen en de startnummers toegevoegd! Is er handig om iedereen te vinden!
-margon - B pony's nr.16
-lielle - B paarden nr.56
-Bashuk - L pony's ?
-chantal_cs - B paarden nr.46
-EmMetjes - oefencross paarden ?
-missmuts - B Paarden ?
-maartjuh - L pony's nr.30
-Bitwise -B paarden ?
-kaliefje - hindernis rechter
-Shasta - Toeschouwer en spion voor Ede
-Merlijn - groom en eigenaar van Pablo
-Don_Marcello- sponsor
-Scum - groom bij B paarden
-moowsy - suporter, groom
Citaat:DE INSCHRIJVING IS GESLOTEN.
De extra rubriek B/L paarden op vrijdag 4 juni is afgelast (de terreinrit gaat wel door). Alle benadeelden zullen door de voorzitter Dhr. van der Goes worden benaderd.
WIJZIGINGSAVOND 28 en 31 mei van 20.00-21.00 uur op 0343 - 55 45 98 of afmelden via karin@jefferson.nl
De startlijsten worden z.s.m. weer op startlijsten geplaatst.
Cookies schreef:Hoi Kalief, nee ik doe niet mee, mijn ene paard is pas 2 en mijn pony is 27 dus dat gaat niet. Ik kom kijken omdat ik eens wil zien of het wat voor mij is om te doen met die 2 jarige als ze volwassen is. Ik heb met mijn pony altijd Western gereden maar daar ben ik op uitgekeken en bij SGW heb je van alles wat.
kaliefje schreef:Als jullie er meer over willen weten kunnen jullie misschien ook gewoon even mailen of bellen naar Karin! ( karin@jefferson.nl )