Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Uiteindelijk toch goed afgelopen, alleen een gekneusd been als ik het me goed herinner. Maar ik stond wel te trillen op mijn benen, zag het voor mijn ogen gebeuren. Stonden destijds ook nog foto's van op de NRPS-site.

) en dat terwijl ze heerlijk aanvoelde en degene die met mij mee waren dat ook vonden om te zien. 1 troost was dat de bijna de gehele Z, op uitzonderingen na, van die lage punten hadden. Had dus 2 jury's en me 2e proef had ik een puntenverschil van 25.. vond ik toch wel erg veel. Ook Chronos en Dynamiek weer gezien, ben benieuwd hoe dat verhaal nou is afgelopen.. Let us know tam20 schreef:Ik vond het inderdaad een heerlijke dag, lekker weertje, paardje was braaf, heerlijk gereden, werd alleen ontzettend zwaar ( en verschillend ) gejureerd. Punten waren niet om naar huis te schrijven ( in de verste verte niet) en dat terwijl ze heerlijk aanvoelde en degene die met mij mee waren dat ook vonden om te zien. 1 troost was dat de bijna de gehele Z, op uitzonderingen na, van die lage punten hadden. Had dus 2 jury's en me 2e proef had ik een puntenverschil van 25.. vond ik toch wel erg veel. Ook Chronos en Dynamiek weer gezien, ben benieuwd hoe dat verhaal nou is afgelopen.. Let us know