Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hoefnageltje schreef:Dat filmen van de neusriem, wordt dat gelijk in het lopende filmpje van de proef gedaan of in een apart geschoten filmpje?
Als er een pauze zit tussen proef en tonen neusriem kan er nog steeds gesjoemeld worden.
(Als de camera tussendoor is uitgezet)
hoefnageltje schreef:Dat filmen van de neusriem, wordt dat gelijk in het lopende filmpje van de proef gedaan of in een apart geschoten filmpje?
Als er een pauze zit tussen proef en tonen neusriem kan er nog steeds gesjoemeld worden.
(Als de camera tussendoor is uitgezet)
Eveline77 schreef:Ik heb net ook een proef ingestuurd, als er staat beoordeling is gepland is het gelukt toch?
lieke2 schreef:Zo he, dat is echt megasnel!!![]()
Hoe was de beoordeling op het aanspringen? Altijd handig als ze mee gaan denken
Blacksquad schreef:Eveline77 schreef:Ik heb net ook een proef ingestuurd, als er staat beoordeling is gepland is het gelukt toch?
Waar zag je dit staan, in de mail? En waar precies heb je je uitslag terug gezien? Wel gefeliciteerd met je punt!
Ik kom er niet door lijkt het. Als ik klik op 'naar jury insturen' dan kom in steeds in de winkelwagen..
Eveline77 schreef:Ik had al een proef gekocht van de week en kon m zo naar jury insturen met een symbool wat er naast stond. Niet dat pijltje wat eronder staat.
Ik kreeg een mail dat de beoordeling klaar was. En die zag ik in mijn profiel van paardrijden. Kan je niet missen als het zover is.
Eveline77 schreef:lieke2 schreef:Zo he, dat is echt megasnel!!![]()
Hoe was de beoordeling op het aanspringen? Altijd handig als ze mee gaan denken
Een 5 op mn onbedoeld aanspringen op de halve grote links, een 4 het late corrigeren in mn halve grote volte rechts.
En een 5 op het te vroeg aanspringen op de volte links.
Valt me dus alles mee.
Eveline77 schreef:En de punten al binnen!!! Met 180 toch weer een puntje erbij.
PSvanLot schreef:Ik heb mijn proefjes weer terug gedaan. Helaas eentje moeten afkeuren.
Werkt echt heel fijn de app zo.
Jackyyb schreef:PSvanLot schreef:Ik heb mijn proefjes weer terug gedaan. Helaas eentje moeten afkeuren.
Werkt echt heel fijn de app zo.
Fijn te horen dat het voor jullie ook prettig werken is.
Ik wou eigenlijk even niet starten, maar wordt door al jullie reacties toch wel nieuwsgierig naar dit systeem hahah.
Wie weet....