Wat leuk om alles zo mee te lezen.
Stiekem wil ik me ook wel melden al zal ik niet heel vaak reageren. Omdat ik het gewoon vergeet door drukte
Ik ben dus Denise 24 jaar, ik heb afgelopen jaar de moeilijke beslissing genomen om mijn pony te verkopen waar ik ZZ-Licht / ZZ-Zwaar mee reed. Ik wilde heel graag verder in de sport en mn pony haalde het uit zijn tenen en dat vond ik niet eerlijk voor hem.
Zo heb ik in augustus een 3 jarige zwarte ruin gekocht Jax, een Apache x Jazz
Toen ik hem midden augustus voor het eerst zag stond hij bij de zadelmakmaker net een week en een week later stond hij bij ons thuis

Super leuk paard maar onwijs ondeugend en echt nog puppy. Veel dingen zijn eng en tegelijkertijd is hij nog heel erg aan het uitproberen en kan hij best dominant zijn. Gelukkig krijgen we hier goede begeleiding in.
Ben er al een paar keer goed vanaf gevallen, maar sinds een maandje begint het rijden echt leuk te worden!
We nemen af en toe een inieminie pasje wijken mee, 1 of 2 meter, spelenderwijs. Verder vooral bezig met het ontspannen maar wel actief rijden.
In het voorjaar willen we hem een beetje gaan meenemen, eerst een paar keer op ander terrein en dan starten we weer bij het Begin