cindyy_1993 schreef:Wat is iedereen súper goed bezig zeg! Heel gaaf!
Tymone succes met je debuut zondag!
Hier niet zo heel vaak meer op wedstrijd. Nu maar 1 keer per maand en verder trainen we lekker door.
Afgelopen wedstrijd (18 februari) fijn gereden maar helaas nog steeds geen winst in het Z1.
Volgende wedstrijd is 25 maart, en ik moet zeggen dat hij met een week ineens wel errúg fijn loopt! Het duurt wel even voor hij op dat punt is, maar het gaat echt steeds beter. En als ie daar eenmaal is wordt hij ook erg snel moe nog dus hij houdt dat stukje gedragenheid nog niet zo lang vol. Hopelijk kunnen we dat steeds een beetje verder uitbreiden!
Heel herkenbaar. Ik moet ook nog steeds zo vlug zijn met been, anders komt hij er net wat achter en mist hij net dat stukje in de oefeningen. Maar nu heb ik hem sinds 2 weken weer op de myoplast gezet. Hij moet best flink aan de bak en omdat hij tussen zijn oren nog steeds niet alles durft te geven en daarop nog wel eens lelijk tegen het been kan komen, helpt de myoplast hem wel om sterker te worden en daarbij lekker los in het lijf te blijven. Vanmorgen met les ook zo weer gelachen; dan komt hij met de travers in stap al tegen het been en dan is hij heel stout en vervolgens valt het kwartje en dan doet hij het super knap. Op de een of andere manier is het met alle nieuwe dingen dat hij eerst heel boos wordt op het been en daarna dan is het oké. Nog even doorknutselen dus.