Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Majken schreef:Leuk sterreke98, ik ben ook opzoek naar een baantje in de paardensector alleen dan in Brabant. Heb je tips om aan een adres te komen? Ik heb heel het internet afgezocht naar vacatures, maar dat is blijkbaar niet echt in de paardenwereld.
Rij je veel in de omgeving? Kan goed zijn dat ik je al ben tegengekomen met mijn jonkie dan
sterreke98 schreef:Herkenbaar![]()
Ik ga 2 weken een ponykamp begeleiden, dan een week zelf op trainingsweek en dan de rest of op de manege of op de springstal werken haha
Majken schreef:@Nana_x0x en @_Sofie, de paardenwerk.nl en equjob doen het niet meer
Ga er vanuit dat ie morgen zo een kuur krijgt en weigert op de 1e hindernis haha. 
ging het springen goed?
Ik heb het de hele week erg druk gehad met stage, scriptie, werk en paard. Ik las wat over wedstrijdjasjes. Voor het springen heb ik een donkerblauwe Spooks. Was een rib uit m'n lijf, maar ben er heel blij mee. Vind het een chique jasje en ook erg comfortabel. Voor de dressuur heb ik een klassieker model van Pikeur. Verder las ik ook wat over baantjes in de paarden. Het beste is inderdaad om gewoon wat stallen af te gaan, dat laat gelijk zien dat je actief en gemotiveerd bent (i.p.v. dat je mailt). Ik ben per toeval in een (bij)baantje in de paarden gerold. Bij de manege waar ik reed en waar mijn paard gestald stond kon ik eerst in het weekend op stal gaan werken en later mocht ik mijn ORUN halen, dus nu geef ik alweer bijna twee jaar les. Erg leuk en afwisselend!
). Volgende week starten we in Aerdenhout. Laura, ik zag jou ook op de deelnemerslijst staan met Gismo, leuk!