Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het was een lange revalidatie periode namelijk.

normaal gebeurt dat wel een keer of 5 als ik een proef voor het eerst rij 
dat het mij mischien niet is opgevallen
cp112 schreef:Ik heb liever de M1 haha. Moet zeggen dat ik het met name nu door de nieuwe proeven een rotklasse vind. De logica is compleet weg en het gaat zo machtig snel. Vind een z1 proef fijner rijden.
Maargoed we zijn er helaas nog niet. Komende maanden even flink er tegenaan.
.
Die van mij liep ze goed, maar heeft eind vorig jaar en begin dit jaar voornamelijk in de voorbereiding op shows gezeten, waardoor er van serieus rijden te weinig terecht is gekomen. (trust me, het was echt heel moeilijk combineren, zeker als je zelf geen tijd meer hebt om les te nemen)
Zodra de travers beter wordt, ga ik er ook vanuit dat de kw's beter worden. Plus dat hij thuis gewoon lekkerder loopt dan op cc.
het is een fijn paard om mee te werken al merk je natuurlijk wel dat het hem wat moeilijker af gaat. Maar hij is voor zo'n kort en gedrongen paard bijzonder lenig en heel soepel. Alleen dingen als verruimen rijden we zelden goede cijfers op. Maar dat is dan maar zo. Nemen we voor lief.

Is ons verrassingsveulen. Merrie van de veiling gehaald, is eigenlijk voor verkoop maar bleek nog een cadeautje bij zich te hebben. Dus maar "even" gewacht tot ze die buiten zette.