Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TCA schreef:PrimaDonna_ schreef:Ik heb de KNHS maar gemaild met mijn vragen, kwam er vandaag weer niet doorheen. Werd gisteren uiteindelijk naar een receptie medewerker verbonden maar die kon niet veel voor mij doen.
Dus nu maar weer wachten op de mail.... vorige mail heb ik niet eens meer reactie op gehad.
Is volgens mij sowieso een rommeltje met mijn lidmaatschap want volgens de persoon gisteren aan de telefoon stond ik er gewoon in en volgens een persoon die ik via de mail heb gesproken niet...
Huh wat raar! Hopelijk heb je een beetje snel je antwoorden..
De paarden komen bij ons het hele jaar op het land, nu rond 9 a 9.30 naar buiten en rond 15.00 naar binnen. Ligt wel beetje aan het weer hoor, als t heel slecht is is het natuurlijk anders. En wanneer echt alles bevroren en land gewoon gevaarlijk is blijven ze ook dagje binnen. Echt heerlijk!!
[ [url=m/lZtxKB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wond ziet er wel pijnlijk uit, maar been is nog niet dik of warm gelukkig! De DA zei dat als het morgen nog dun was, we toch rustig mogen rijden morgen
Citaat:Citaat:Flicka12 schreef:
Wat een leuk topic! Helaas maak ik niet mijn B debuut in 2017, maar maak ik met mij haflinger ons debuut bij de paarden, de afgelopen 2 jaar zijn we uitgekomen bij de pony's.
Vind het wel super leuk om jullie te volgen, dus ben ik ook welkom?
Eigenlijk is het topic bedoelt voor mensen die hun B-debuut in 2017 maken.. dus alleen meelezen hé![]()
Knappe haflinger heb je! Wat is de reden dat je haar nu vaker bitloos start? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
PrimaDonna_ schreef:Gezellig Iris dat je komt mee kletsen!
Ik heb een zwak voor friezen dus kijk maar uit hahaha!
Balen van de artrose, maar fijn dat je er nu niks meer van merkt.
En eindelijk eentje bij mij uit de buurt! Yes! Al zullen wij elkaar denk ik niet zo snel tegen gaan komen. Weet je al rond welk gebied je wil gaan starten?
venivedivici schreef:Shirley ik ken dat haha, ik heb alles in het bruin.
Hoofdstel, zadel, borstuig, peeskappen alles haha.
En heb eergister een bruine cap met zwart gekocht en nu vind ik zwart wel kunnen.
Ik ben daar heel kieskeurig in maar ik ga sowieso in het bruin starten haha.
Ik heb misschien een tekna dressuur zadel gevonden!
venivedivici schreef:Bevalt tekna jullie goed?
MonteKarlo je bent zeker welkom!
Iepoetjuh schreef:Thanks haha! En ik ga denk maar een slot om haar stal doenJaa zeker balen van de artrose, maar als het gewoon zo goed blijft gaan is het vervelend dat ze altijd glucosamine moet krijgen maar verder denk ik er niet meer echt aan. Ik sta gestald in Hazerswoude, dus ik wil eerst een beetje dichtbij huis starten (gebied rondom Leiden). Ook omdat we geen eigen trailer en auto hebben en die dus steeds moeten gaan lenen van mensen/stal.
MonteKarlo schreef:Hoi! Wat een leuk topic![]()
Mogen wij er nog bij ? Zie dat t topic al een endje op weg is.
Donnie7 schreef:Heeeii allemaal,
Ik zou mezelf ook graag bij deze groep willen voegen als dat mag?
Ik zal mezelf even voorstellen,,
Mijn naam is Ilse, 17 jaar oud en ik rijd al paard sinds dat ik 6 ben. Ik heb een verzorgpony genaamd Don (10 jaar) hij is een haflinger en ik rijd hem al ongeveer 5 jaar. Ik breng hem al 3 jaar uit op wedstrijd en we gaan binnenkort M2 starten. Sinds een jaar heb ik een eigen paard hij is KWPN en heet Wildrick's Gio (5 jaar). Aankomend jaar ga ik hem starten in de B.![]()
[ [url=m/eCaz7h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/su0L5Q.jpg]Afbeelding[/url] ]