Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Electra63 schreef:Mijn kwpn-er is niet bang voor Friezen, maar fokt zich enorm op. Met name door het gestamp. Daarbij galopperen de Friezen bij ons op stal erg ongecontroleerd en plat door de bocht en zijn ongeleide projectielen
Ayasha schreef:Electra63 schreef:Mijn kwpn-er is niet bang voor Friezen, maar fokt zich enorm op. Met name door het gestamp. Daarbij galopperen de Friezen bij ons op stal erg ongecontroleerd en plat door de bocht en zijn ongeleide projectielen
Hier op wedstrijd zijn het ook van die ongeleide projectielen die plat door de bocht gaan, dat vind Sam dood-eng.
Electra63 schreef:In de wedstrijdring komen wij ze hier bijna niet tegen, maar er staan er op onze stal 6 in pension. Er is er geen 1 die fatsoenlijk kan galopperen, al zegt dat meer over de eigenaren
Hoeveel paarden daar de 1e keer gek worden van het geluid en het heen en weer vliegen van de tennisballen (en het occasionele pluimpje dat in de losrijpiste beland.
Die dingen vliegen belachelijk ver als de wind ze mee neemt.
ben je aan het losrijden, hoor je "tok" en voel je iets tegen je cap vliegen, schiet je paard ineens vooruit omdat er iets op zijn kont valt en hij denkt dat je aan tikt met de zweep. Ligt er een pluimpje achter 'm
) Electra63 schreef:In de wedstrijdring komen wij ze hier bijna niet tegen, maar er staan er op onze stal 6 in pension. Er is er geen 1 die fatsoenlijk kan galopperen, al zegt dat meer over de eigenaren
Ayasha schreef:OOOHHH!!! Dat hebben wij ook op één wedstrijd! Daar ligt een sportterrein naast de inrijpiste, (hele grote inrijpiste daar) en aan de inrijpiste heb je dus tennis/badmington velden liggen en waar de proeven gereden worden ook.Hoeveel paarden daar de 1e keer gek worden van het geluid en het heen en weer vliegen van de tennisballen (en het occasionele pluimpje dat in de losrijpiste beland.
Die dingen vliegen belachelijk ver als de wind ze mee neemt.
ben je aan het losrijden, hoor je "tok" en voel je iets tegen je cap vliegen, schiet je paard ineens vooruit omdat er iets op zijn kont valt en hij denkt dat je aan tikt met de zweep. Ligt er een pluimpje achter 'm
)
. 
madam is alleen nooit tevreden als het niet boven de 200 uit komt

amiraanouk schreef:- de bordjes stond niet recht tegenover elkaar

Kon me niet concentreren van de pijn.
Dat lijntje werd dus ook niks.
antje_vip schreef:Tja, dat heb je hè met paarden, die schrikken nog wel eensIk vind sommige excuses wel een beetje dom, zoals "er stonden bloembakken" of "de auto van de jury was eng" dat zijn van die simpele dingen die je kan oefenen. En als je paard daar echt niet tegen kan wat doe je dan op wedstrijd
. Hij is ook nog niet vaak mee geweest en het is alweer 2 jaar geleden. Dit jaar hoop ik weer te starten en dan acht ik de kans vrij groot dat witte hekjes weer Odje etende monsters bevatten, jury-auto's hem in de billen willen bijten en bloembakken bomvol bakkabouters zitten
. Dat is met mijn paard echt iets wat ik niet thuis kan oefenen, we moeten gewoon onze wedstrijdkilometers maken voordat dat goed gaat komen.
en is nauwelijks meer te rijden omdat hij niet korter dan 6 meter in de buurt van die hekjes wil komen