Daphne__ schreef:Ik zocht juist een ruiter voor mijn pony, om haar uit te brengen op springwedstrijden. Geen kosten (Ik betaal startpas, startgeld, vereniging, lessen en wij vervoeren pony + ruiter), pony met goed tuig, goede trainingsmogelijkheden. Eigenlijk was het enige wat de ruiter moest hebben rijbroek, cap en laarzen/judphurs + chaps, wedstrijdkleding niet nodig. Die waren voor mijn kosten. En verder hoefde er alleen maar gereden te worden + voor en na verzorging. Uitmesten word gedaan. Ruiter kreeg de kans om mee te gaan naar keuringen van het stamboek met de pony, mee op buitenrit en naar het strand oid.
Heb wel een ruiter gehad, maar uiteindelijk een punt achter gezet omdat er met geluk 1 keer in de 2 maand gereden werd. Verder alleen maar reactie's van ver weg, te oud en vragen of ze ook dressuur kan...
Heel jammer
Dit klinkt zo zo zo ideaal en het is zo zo zo niet dichtbij
Vind juist het springen leuker dan de dressuur, alleen de middelen en de kosten niet. Hoop dat je iemand vind en zo niet ga ik na mn studie verhuizen

(lang, lang verhaal).
Ik raad alleen af om er een telefoonnummer bij te zetten, emailadressen zijn altijd afgeschermd op marktplaats, maar telefoonnummers niet en je kunt het ook niet melden bij marktplaats zelf als je iets raars krijgt over de telefoon, via de mail kan dat wel. Zoals hierboven al gezegd wordt kan je er beter geen foto's bijzetten waar jij herkenbaar op staat. Dit heb ik vorige keer wel gedaan en heb hier ook een rare reactie op gekregen (was overigens niet via marktplaats, maar dit kan natuurlijk ook gebeuren via marktplaats).