Simoon__ schreef:Vorig jaar had de knhs een actie dat je hem aanvraagt voor 2016 en in december 215 al mag starten, weet iemand of ze dat dit jaar weer doen?
Op Facebook hebben ze staan dat ze dit nu niet gaan doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cobiie schreef:Simoon__ schreef:Vorig jaar had de knhs een actie dat je hem aanvraagt voor 2016 en in december 215 al mag starten, weet iemand of ze dat dit jaar weer doen?
miss_lizje schreef:Ik zou volgens mijn berekening nog geen 3 euro minder hoeven te betalen. Mits het lidmaatschap van de vereniging niet ophoog zal gaan. Kan iemand vertellen of dit correct is?
Eerst was het 18,00 +32,75 + 80,00 = 130,72 zonder registratiekosten van knhs (a 3,80)
Nu zal het voor mij 20,00 +108,00 = 128,00 zonder registratiekosten van knhs (niet genoemd in lijst 2016)
Tja, weet niet echt of ik blij ben of niet. Ergens vond ik de paard en sport ook nog wel eens grappig lezen. Ook al was het soms oud nieuws. Mijn moeder vond het vooral lekker leesvoer, die is minder van internet.
En ik vraag mij vooral af wat er dus is gebeurt met die extra kosten wanneer je voor het eerst een startpas aanvroeg (registratie paard a 25,50)
SunNDLM schreef:Nou hier iemand die zeer ontevreden is en na een belletje aan de knhs wordt het er niet beter op.
Dit jaar was ik 200 euro kwijt en volgend naar wordt dat ruim(!) 300 euro. Het antwoord van de knhs "normale menners hebben meerdere paarden en starten hun paarden niet onder het zadel".
Het zou goed zijn om een 3e variant toe te voegen voor de menners. Eentje die wel verbonden is aan de combinatie en niet aan de menner, waarmee je ook onder het zadel kan starten. Desnoods betaal je daar 120 euro ipv 108 euro voor, altijd nog goedkoper dan 200(!) euro. Ik ken veel mensen met maar 1 paard/pony die ook onder het zadel starten en zij worden nu heel erg benadeeld! Ons tarief gaat van 110 naar 200 euro per jaar...
MariekeB schreef:Oh wow, ze hebben alle berichten verwijderd van facebook. Social media training lijkt me geen overbodige luxe voor ze.
Dat ze hun prijsopbouw veranderen, daar kan ik mee leven ( het heeft voor mij ook weinig impact) , maar dat je vervolgens je klanten en hun zorgen negeert, dat getuigt van heel slecht gevoel voor service. Daar kan ik dan weer niet tegen.
Twitter kan altijd nog
cobiie schreef:Simoon__ schreef:Vorig jaar had de knhs een actie dat je hem aanvraagt voor 2016 en in december 215 al mag starten, weet iemand of ze dat dit jaar weer doen?
assie schreef:MariekeB schreef:Oh wow, ze hebben alle berichten verwijderd van facebook. Social media training lijkt me geen overbodige luxe voor ze.
Dat ze hun prijsopbouw veranderen, daar kan ik mee leven ( het heeft voor mij ook weinig impact) , maar dat je vervolgens je klanten en hun zorgen negeert, dat getuigt van heel slecht gevoel voor service. Daar kan ik dan weer niet tegen.
Twitter kan altijd nog
De KNHS is een vereniging. Die heeft leden. Voor ons. Door ons.
Verder helemaal eens met je bericht.
Wat ik ook compleet mis in het verhaal is waar de verhoging voor nodig is. Er zijn 155.000 knhs-leden zag ik net tijdens de ALV. Die betalen allemaal 2 euro meer lidmaatschap. 310.000 euro extra. Waar gaat dat geld heen? Is er ergens een balans die verantwoord waarom er zoveel extra geld nodig is om de begroting sluitend te krijgen?
Openheid geeft begrip. En daar schort het nu aan.