Michelleex schreef:Kijk dit zijn prettigere berichten. Ik zeg al ik ben opzoek naar tips, ervaringen etc. Niet naar mensen die zeggen dat ik me niet aan moet stellen.Want immers is er ook niet (veel) aan de hand. Vind het jammer dat je een jury dan niks kan vragen, was zelf klaar en zou dan nog 2 uur moeten wachten op een antwoord tja, dat doe (ik tenminste) dan ook niet. Ik probeer er wat uit te halen, en ben hier niet om zielig te doen en ahw, wat zielig te horen want dat vraag ik immers ook niet. Ik vraag om zulke berichten.
![]()
Leenbeesje, Ja mee eens, maar ver achter in mijn hoofd blijft toch een vraagteken hangen. Lage punten tja die heb ik wel vaker maar dan kan ik me er wel in vinden, en vooral als je in je hele '' carière '' beetje chiqnog nooit zulke punten hebt gereden is dat erg raar. Zeker die 5en voor alle gangen blijven bij mij vreemd.
En tja, dressuur is en blijft altijd een jury sport ja, zelfs op het hoge niveau komt dit voor.
Heb je ook echt proefgericht les en oefen je ook echt op onderdelen uit je proef?
Ook het rijden van een clinic bij iemand die ook (officieel) jureert kan soms een openbaring zijn.
Want immers is er ook niet (veel) aan de hand. Vind het jammer dat je een jury dan niks kan vragen, was zelf klaar en zou dan nog 2 uur moeten wachten op een antwoord tja, dat doe (ik tenminste) dan ook niet. Ik probeer er wat uit te halen, en ben hier niet om zielig te doen en ahw, wat zielig te horen want dat vraag ik immers ook niet. Ik vraag om zulke berichten.