[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:27

x_Kaat_x schreef:
Ze zijn ook zo mooi hee <3
Mijn vriendin die vroeger met haar pony L kempische reed heeft een zwarte samshield cap met swarovski _/-\o_ 800 euro :') (maar zoooo mooi) ze heeft al eens gezegd dat ik hem wel mag overkopen omdat ze (ze springt nu en heeft alles in het bruin) een bruine samshield cap wilt. Maar dat geld... %)

Waaaat zo veel voor een cap :0 dat zou ik er niet voor over hebben.

Haha mijn paard, opstap gaan en mijn vriend delen elkaar allemaal. Ohja en school nog :+ maar lukt altijd prima :D

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:29

x_Kaat_x schreef:
Mijn vriendin die vroeger met haar pony L kempische reed heeft een zwarte samshield cap met swarovski _/-\o_ 800 euro :') (maar zoooo mooi) ze heeft al eens gezegd dat ik hem wel mag overkopen omdat ze (ze springt nu en heeft alles in het bruin) een bruine samshield cap wilt. Maar dat geld... %)

Ken het haha! Vriendinnetje rijdt ook rond met een tok van zo'n 1000 euro rond... Ik heb eentje van 295 voor thuis & rijd met een Lami-Cell met steentjes op op wedstrijd & ga wandelen met mijn oude cap want wil toch echt geen krassen op de redelijke nieuwe Shamshield :')

lina1998

x_Kaat_x schreef:
Zozo... even nieuwsgierig :o
(ps: pas op voor mijn humor , niet verkeerd opnemen :') het is grappig bedoeld :j )
Wie hier had er geld genoeg om een Samshield of een KEP cap te kopen :P

Zelf vind ik ze heel erg mooi maar... die prijs :wow: :=

Ik wil heel graag een donkerblauwe KEP, om mijn wedstrijd outfit af te maken.. Maar inderdaad het geld..

x_Kaat_x

cindy1000 schreef:
x_Kaat_x schreef:

Waaaat zo veel voor een cap :0 dat zou ik er niet voor over hebben.

ik ook niet :n
1 keer vallen en daar gaat je 3/4 maandloon :+

Voor laarzen heb ik dan weel wel wat meer geld over :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:30

IlBuono schreef:
x_Kaat_x schreef:

Ken het haha! Vriendinnetje rijdt ook rond met een tok van zo'n 1000 euro rond... Ik heb eentje van 295 voor thuis & rijd met een Lami-Cell met steentjes op op wedstrijd & ga wandelen met mijn oude cap want wil toch echt geen krassen op de redelijke nieuwe Shamshield :')

dat zou ik ook niet willen :+
en... zit ie goed? :+ ben wel benieuwd of het echt zo'n verschil is kwa pasvorm :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:31

cindy1000 schreef:
Haha mijn paard, opstap gaan en mijn vriend delen elkaar allemaal. Ohja en school nog :+ maar lukt altijd prima :D

wij zijn echte planners! alles gaat :P Nog even tussendoor in de zetel zitten gaat er nog net bij :+

IlBuono

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:32

Ik moet zeggen ik heb echt 3x dezelfde helm van Lami-Cell na elkaar gehad want was daar supertevreden van maar toch... De Shamshield zit echt toppie! Is ook gewoon met zijn kussentjes die wisselbaar zijn (heb zomer en winter) en in de winter is hij lekker warm zonder potdicht te zijn & in de zomer voel ik de wind toch echt lekker erdoor dus ik wil echt geen andere meer!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:34

oooh en mijn tok zweet altijd zo :') (adem kaat adem _O- ) Misschien als ik ooit het gevoel heb geld te veel te hebben :') Maar meestal is dat niet het geval want ik vind dat 5 dekjes echt te weinig is :') _O-
en rijbroek kan ook altijd bij.... EN ik vind mijn wedstrijdblouse iets te groot :+ je blijft bezig hee =:)

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:35

x_Kaat_x schreef:
oooh en mijn tok zweet altijd zo :') (adem kaat adem _O- ) Misschien als ik ooit het gevoel heb geld te veel te hebben :') Maar meestal is dat niet het geval want ik vind dat 5 dekjes echt te weinig is :') _O-
en rijbroek kan ook altijd bij.... EN ik vind mijn wedstrijdblouse iets te groot :+ je blijft bezig hee =:)

Hahaha je klinkt echt zoals mij :') Ik heb staapels dekjes en bandages, 3 tokken, 3 wedstrijdjasjes, 4 hoofdstellen, 2 zadels, 4 paar laarzen en ik blijf bezig :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:40

Wij worden nog goede vriendinnen hier :P
Ik heb mijn paard nog maar 5maanden :+ dus mijn collectie is NOG niet zo uitgebreid :')
Het eerste dekje wat ik voor mijn superstoere ruin heb gekocht was roze _O- dat arme beest ziet af :roll:

Achja :o het past zo mooi bij hem hee <3
Bandages ben ik persoonlijk niet zo zot van maar peesjes en van die boots.. <<)
ik heb nu 2 wedstrijdjasjes en voor de rest kwa tuig en kleding 1 (buiten dekjes en rijbroeken natuurlijk :+ )
Kennen jullie dat softshell materiaal al? HEEERLIJK! ik heb een euroriding rijbroek in het donkerblauw en kan niet meer zonder! Hij is water, sneeuw en wind dicht!

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:44

Haha ik heb graag setjes op mn paard. Vooral veel geld uitgegeven aan mn s&t hoofdstel, nog een tres hoofdstel, allemaal met lak en blingbling :D op wedstrijd heb ik overal wat steentjes op waardoor alles wat blingt maar ook weer niet te. Anders voel ik me ook zo penny :')

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:45

Ja ik heb mijn paard 5 jaar dusja dan blijf je toch kopen :') roze vermijd ik toch bij mijn ruintje hahah gelukkig kan ik nu dekjes kopen voor elke kleur dus ben ik nog niet uitgekocht & iemand van jullie kleding van Spooks? Daar ben ik helemaal zot van! Jammer dat ik t alleen op evenementen kan kopen :(

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:46

IlBuono schreef:
Ja ik heb mijn paard 5 jaar dusja dan blijf je toch kopen :') roze vermijd ik toch bij mijn ruintje hahah gelukkig kan ik nu dekjes kopen voor elke kleur dus ben ik nog niet uitgekocht & iemand van jullie kleding van Spooks? Daar ben ik helemaal zot van! Jammer dat ik t alleen op evenementen kan kopen :(

Gelukkig heb ik een merrie :+

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:48

cindy1000 schreef:
IlBuono schreef:

Gelukkig heb ik een merrie :+

Goh zo erg vind ik t niet hoor ;) zelf niet echt dol op roze haha! Soms wel even denken of die glitterspray op z'n kont er niet over is maar ja veel heeft ie niet te zeggen 8-)

x_Kaat_x

yup hiero! ik ken spooks :j mooie hee! :D zelf heb ik er wel niets van :n
Ach :o ik vind het wel lachen dat roze :') Vroeger was ik zo'n anti roze kind :+ dat roze hate en altijd blauw droeg :P Nu ben ik omgeslagen en besloten dat roze statement kleur is :Y)

x_Kaat_x

oef smiley overload := Sorry dat gebeurt nog wel eens. Als het stoort gewoon even zeggen. Ik ben een beetje zo'n smiley kind _O-

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:49

Ik heb roze,geel,blauw(licht en donker) had bruin, maar die ben ik kwijt :') wit en volgens mij is dat het wel :P

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:51

Ik heb denk ik elke kleur wel eens gehad hahaha vooral nu lijkt t ontzettend raar want tis nu bruin op bruin paard maar ben er zoo verliefd op! :+:

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:53

Ik heb ook heel veel blauw :j omdat ondanks ik graag met fel fushia roze klooi, blauw toch mijn top kleur blijft :+
Ik heb een blauw dekje van Br en de voorste peesjes ervan, roze dekje van HV polo en roze peesjes (voor en achter ) een grijze pad met mijn naam der op (nog van verzorgpaard, kleur staat niet zo heel mooi bij Amigo ), een beige dekje met blauwe rand van Harry's horse en dan mijn nieuw zwarte special edition Eskadron dekje met paars fluweel lint <<) en dan heb ik nog zwarte lak met swarovski boots van BR voor vanvoor. Moet vanachter nog :j

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:56

Ha ik ben er echt erg mee hoor :+ Heb laatst een dag boos rond gelopen omdat mijn wedstrijddekje niet toegelaten was en deze zoo mooi was |( Heb ook 2 verschillende riemen en eentje is dezelfde als de frontriem van mijn stang en trens hoofdstel.. Mag maar 1 proef daarmee rijden dus ik wissel serieus van riem als ik op trens alleen rijd :+

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:58

IlBuono schreef:
Ha ik ben er echt erg mee hoor :+ Heb laatst een dag boos rond gelopen omdat mijn wedstrijddekje niet toegelaten was en deze zoo mooi was |( Heb ook 2 verschillende riemen en eentje is dezelfde als de frontriem van mijn stang en trens hoofdstel.. Mag maar 1 proef daarmee rijden dus ik wissel serieus van riem als ik op trens alleen rijd :+

hihihih :') dat zou ik ook nog doen ( als je mijn riem ziet toch :+) ik heb een riem met swarovski diamentjes :+
welke wedstrijddekje heb je? :D

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:59

Ik had het mooie dekje van Lamicell.. die met de belgische vlag die ze internationaal gebruiken.. Maar die mag dus niet & je ziet mijn riem ook niet hoor |(

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:00

ooh mooi! <3 en waarom mocht je er dan niet mee starten? :oo

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:01

aaah :j ah ik vind het maar stom :+ het is toch voor de lol :P Dat ze ons knders toch lekker laten rijden met wat we willen :o

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:01

Blijkbaar is de vlag verboden als je nog niet nationaal gestart bent!
Eigenlijk Kaat doe je zondag niet mee in M&M?