Tendance schreef:horsies5 schreef:Ik snap dat dat gezeur er altijd zal zijn..
Wat ik meer bedoelde is dat wanneer je zonder bit in de m1 nooit winst zal kunnen rijden om welke reden dan ook (verzameling etc).. het logisch zou kunnen zijn om het ook niet toe te staan ivm 'gezeur' achteraf
Ik geloof absoluut niet, dat dit een reden is om het niet toe te staan. De KNHS houdt echt niet bewust rekening met de "zeikerds".
Ik denk dat dit toch echt te maken heeft met de interpretatie van het Skala en de voorschriften van de FEI.
Zodra de noodzaak/ de vraag er ligt om dit aan te passen, zal het op den duur vast gebeuren, maar dan moet wel bekend gemaakt worden, dat er combinaties zijn, die daadwerkelijk het M in mogen en dit ook aankaarten bij de KNHS.
Ik geloof ook dat het Skala de voornaamste reden is. En er zijn blijkbaar 'proefwedstrijden' geweest voordat t überhaupt toegestaan werd, dus er is vast over nagedacht

Maar opzich zou ik het niet raar vinden t niet toe te staan als blijkt dat het echt niet kan rijtechnisch, met als reden gezeur voorkomen

Als er wel vraag naar is en het blijkt in het m1 ook bitloos te kunnen vind ik zeker dat die mogelijkheid er moet zijn