Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Martie schreef:Schoentje: maakt het bij springen minder verschil als je hoog rijdt en je hebt als amateur maar 1 of 2 paarden? Dus eigenlijk, wordt je dan voor vol aangezien of is er toch onderscheid? Ik heb ook de indruk dat er daar minder naar gekeken wordt.
Trouwens ook nog gefeliciteerd met je prachtige overwinning!
nu hopen dat deze optijd klaar is ( wat ik niet denk) .. dus waarschijnlijk geen concour voor mij!
Martie schreef:Netjes, Offline! Maarre....rijd je in dat 2e filmpje nou in een rok tot de knie?
Is wel te hopen dat de auto snel beter wordt! Kan je er anders niet eentje lenen van iemand? Misschien wel een fan die het leuk vindt mee op wedstrijd te gaan?![]()
Schoentje: ja, zal inderdaad wel per regio verschillen. Hier in ZO-Brabant zit ook wel erg veel paardenspul, zeker ook op hoog niveau. Ook veel profstallen in de buurt.
En over balkjes valt inderdaad niet te discussiëren.
maralyn schreef:Gefeliciteerd schoentje. Sorry dat ik daar overheen heb gelezen.
Offline..
Mag ik zeggen, dat ik het van jou, de passage en piaffe een stuk plezieriger vind uit zien, als bij een totilas of bij een parzival?
Ik vind er veel meer rust in zitten. Veel meer souplesse van zowel paard als ruiter.
En zeker veel meer vriendelijkheid.
Ik vind de piaffe ook heel erg netjes. Ik mis alleen nog het extra zitten op de achterhand.
Maar ik heb gehoord, dat het een aantal maanden tot jaren kan duren, voordat het paard echt "zit".

Martie schreef:Wat zonde, Offline! Echt geen kans dus dat ze het nog net op tijd rond krijgen? Jammer hoor.
Ik vond trouwens dat jullie in dat filmpje mooi het ritme weten vast te houden in het schakelen, heel prettig om naar te kijken.