Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Dit is mijn topper Bella. Hopelijk deze zomer ons debuut in het L, B gaat inmiddels heel fijn en eenvoudig!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En topper in wording Eddie tijdens zijn eerste keer oefenparcours, bijna klaar voor het BB.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5938_o.jpg
welmoed__ schreef:Vandaag op wedstrijd van vriendinnetje geweest. Ging aan de ene kant goed en aan de andere kant ook weer slecht. Hele moeilijke pony en weigert veel. Ze was nog nooit het eerste parcours helemaal rond gekomen, werd altijd uitgebeld. Vandaag is ze wel rond gekomen, maar vraag me niet hoe. Knoeterhard.
Was nog behoorlijk kwaad op de jury, die riep toen ze klaar was even door de microfoon heen; en dit is nou een voorbeeld van hoe we het NIET willen zien. Meisje was helemaal in tranen. Vond het echt belachelijk dat ze dat gewoon zodat iedereen het kon horen, omriepen over het terrein.![]()
Maar door al die wedstrijd verhalen en het concours vandaag, heb ik echt wel weer zin om te starten. Vanaf morgen ga ik naar een andere stal, waar ik samen met een vriendinnetje op wedstrijd kan. Zij gaat nu haar paardje in het B starten, dus we gaan mooi gelijk op.
ee_f_ schreef:welmoed__ schreef:Vandaag op wedstrijd van vriendinnetje geweest. Ging aan de ene kant goed en aan de andere kant ook weer slecht. Hele moeilijke pony en weigert veel. Ze was nog nooit het eerste parcours helemaal rond gekomen, werd altijd uitgebeld. Vandaag is ze wel rond gekomen, maar vraag me niet hoe. Knoeterhard.
Was nog behoorlijk kwaad op de jury, die riep toen ze klaar was even door de microfoon heen; en dit is nou een voorbeeld van hoe we het NIET willen zien. Meisje was helemaal in tranen. Vond het echt belachelijk dat ze dat gewoon zodat iedereen het kon horen, omriepen over het terrein.![]()
Maar door al die wedstrijd verhalen en het concours vandaag, heb ik echt wel weer zin om te starten. Vanaf morgen ga ik naar een andere stal, waar ik samen met een vriendinnetje op wedstrijd kan. Zij gaat nu haar paardje in het B starten, dus we gaan mooi gelijk op.
Nouja zeg, dat vind ik wel erg onbeschoft!
Zou dat toch wel even melden..
welmoed__ schreef:Mooi dat je er fijn hebt gereden. Die van mij vind het landen in de goede galop ook nog erg lastig. Heb je er tips voor om het te oefenen? (Of iemand anders natuurlijk) is het leuke aan dit topic, je kan elkaar een beetje tips geven.
welmoed__ schreef:Vandaag op wedstrijd van vriendinnetje geweest. Ging aan de ene kant goed en aan de andere kant ook weer slecht. Hele moeilijke pony en weigert veel. Ze was nog nooit het eerste parcours helemaal rond gekomen, werd altijd uitgebeld. Vandaag is ze wel rond gekomen, maar vraag me niet hoe. Knoeterhard.