Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
listiglistje schreef:Pletje123 schreef:Ikke, ik kan je niet volgen. Welk punt wil je maken?
Ik kan Ikke nooit volgen....in geen enkel topic

Mousmous schreef:Bij mij in de buurt worden dus ook onderlinge wedstrijden georganiseerd, en dat mag gewoon, mits je je aan de regels houdt. Mag met maximaal 2 verenigingen georganiseerd worden. Valt onder de categorie 5 wedstrijden. :
Kenmerken van wedstrijden categorie 5:
- Categorie 5 wedstrijden zijn onderlinge wedstrijden waaraan leden van maximaal twee verenigingen deelnemen.
- Tijdens onderlinge wedstrijden mogen prijzen beschikbaar gesteld worden.
- Onderlinge wedstrijden (en de data ervan) behoeven niet te worden aangevraagd en goedgekeurd door de KNHS dan wel de Regio of het District.
- Resultaten van onderlinge wedstrijden worden niet geregistreerd door de KNHS.
Een heel veld vol met ruiters die niet goed genoeg zijn om mee te draaien in de echte sport. Wat zegt het dan als je daar een proef wint. In het land der blinden...
Yucca schreef:Anoeska schreef:Lijkt me enigEen heel veld vol met ruiters die niet goed genoeg zijn om mee te draaien in de echte sport. Wat zegt het dan als je daar een proef wint. In het land der blinden...
Dat je en leuke middag hebt gehad waarbij je niet blut bent geraakt?
Yucca schreef:Je kan een wedstrijd ook rijden omdat je het gewoon leuk vindt om eens in de zoveel tijd eens te kijken hoe ver jullie zijn. Het gaat niet altijd om winnen, verbeteren of snel klasses hoger komen.
Yucca schreef:Anoeska schreef:Lijkt me enigEen heel veld vol met ruiters die niet goed genoeg zijn om mee te draaien in de echte sport. Wat zegt het dan als je daar een proef wint. In het land der blinden...
Dat je en leuke middag hebt gehad waarbij je niet blut bent geraakt?
ik lees dat nergens terug op hun site!Anoeska schreef:Ik snap oprecht niet (en dat is ieder z'n eigen mening) waarom je aan een wedstrijd zou willen deelnemen, als je niet zou willen winnen. Of op een andere manier er iets uit wil halen. Ik doe wel eens mee aan wedstrijden als ik het niveau nog niet helemaal heb, maar dan wil ik van een onafhankelijke jury mijn verbeterpunten horen. Maar verder is het doel van een wedstrijd toch kijken wie de beste is?
die wedstrijdjes heb je nu ook (KNHS)....Pletje123 schreef:Ik kan Ikke vaak wel volgen, maar nu even niet. Snap niet wat de vergelijking van de opname van veulens te maken heeft met de KNHS. Of gaat het dan om wilde wedstrijden die verboden zijn?
ikke schreef:Pletje123 schreef:Ik kan Ikke vaak wel volgen, maar nu even niet. Snap niet wat de vergelijking van de opname van veulens te maken heeft met de KNHS. Of gaat het dan om wilde wedstrijden die verboden zijn?
Nah, dat valt me dan weer een beetje tegen van je: wat te denken van: misbruikte monopolie-positie.
Zowel de NHS als de stamboeken maken daar driftig gebruik van en Nederlandse paardenbezitters pikken het zonder te morren. Soort van tot nu, hoewel ik eerst moet zien voordat ik geloof dat het daadwerkelijk in enigerlei vorm van zoden aan de dijk zet (nog afgezien van het feit of dit wel de beste oplossing is).