ben nog steeds aan het nagenieten whahaVonneke, netjes gedaan!
Dit was mijn laatste L1 proef, nu gaan we ook over naar de L2!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben nog steeds aan het nagenieten whaha
maar ik wat minder want ja ik vergat af te wenden bij B dus doorgereden en nog eens gestart laat maar zeggen. Ben niet erg afgestraft gelukkig haha kreeg een 5 voor binnenkomen. Voor de rest 3/4 proef sterrenkijken, niet langs A of C durven en zo verder. Dus eigenlijk bedacht af te groeten, maar wou nog wel galopperen en aangezien er daarna nog 1 onderdeel is en dan afgroeten toch maar door gereden. Ik moet zeggen punten vielen mee
verwachting was nooit hoger dan 160 meer iets van 135-155 haha maar kreeg toch nog 171 xD
dus was ook niet een perfecte proef ... Maar wel een WPje rijker met 184
dus ga nog even door in t L1 tot ongeveer 25 wpen en als achterwaarts dan goed gaat gaan we over ullie2001 schreef:Succes Aniek, of heb je al gereden? Ik zie ook op tegen het doorzitten pfff als mijn paard zich ontspant gaat het prima maar dat is op wedstrijd vaak anders ga het toch proberen, mijn L2 debuut heb ik ook binnenkort. Mijn teller staat op 24 wp's in het L1 dus mooi om over te gaan.
, vandaag wel oefenspringen!
paard was echt super braaf, dus had wel heel wat punten verwacht. Maar dat viel weer tegen 184 en 188 met 4en voor wijken xD terwijl ik altijd 7ens heb . Ach ja het blijft een jury sport. Zelf niet gebleven voor de prijzen want verwachte niks. 

uit eindelijk 171 punten vd 180
(vd 20 vgm)
Cookie2222 schreef:Super gedaan Aniek !
Ik had vandaag oefen sgw met de pony (voor t eerst bij de paarden)![]()
Dressuur was iets gehaast en leverde 182 op,
Springen foutloos en cross ging superuit eindelijk 171 punten vd 180
Wat ons op een 9de plaats zette(vd 20 vgm)
Ik ben dus ook super trost op mn powny